Ik wil graag een taalcursus in Cuba doen (Havana)
maar van sommige hoor ik nu dat het niet verstandig is…
omdat niets daar gaat zoals je zou verwachten en dat veel dingen mis gaan… en ik ben een meisje van 18! zijn er meer mensen die denken dat het niet verstandig is? of slechte ervaringen? Ik overnacht bij een gastgezin
Hoi atl,
Cuba is één van de veiligste landen om te reizen, daar het een politiestaat is en er dus veel controle is. Uiteraard zul je altijd gezien worden als de ¨rijke toerist¨, maar als je je gezonde verstand gebruikt, zal alles goed gaan.
Lees eens wat meer hier in dit forum. Er is al veel aandacht besteed aan alleen reizen door en in Cuba en ook aan taalcursussen. Ik heb er zelf erg goede ervaringen mee.
Ben trouwens wel benieuwd waarom dat ¨niet verstandig¨ zou zijn. Persoonlijk vind ik de mededeling ¨niet verstandig¨ en dan verder geen toelichting niet toereikend. Bovendien maakt het ook een verschil WIE dat gezegd heeft. Was het iemand die zelf in Cuba geweest is (wat ik zeer betwijfel) of was het iemand die nog nooit in Cuba is geweest?
Liefs,
Carolina
Jaa… Een telefoniste van de taalschool zei me dit… ze raadde me het af, ze zei ja ik kan het je natuurlijk niet verbieden maar blabla daarom dacht ik wel even van huh? en ze had een verhaal over een vrouw van 30 die een wereldreis had gemaakt en in cuba was ze de meeste problemen tegengekomen ofz maar ze noemde niet specifieke dingen alleen dat het busvervoer af en toe ontregeld was maar volgensmij is dat in Havana juist goed geregeld! en ik ben ook niet iemand die het gevaar opzoekt dus volgensmij gaat het helemaal goed komen ik ga het forum nog een beetje doorzoeken
bedankt!!
Hoi atl,
Erg vreemd hoor. Ben nu wel erg benieuwd bij welke taalschool dat was. Kun je dat nog even vertellen?
Geloof me, Cuba is super veilig en een prachtig land om te bezoeken! Gebruik je gezonde verstand en geniet met volle teugen!
Liefs,
Carolina
Lexton taalreizen…
maar het heeft me er niet van weerhouden te gaan want van 20 april t/m 23 mei ben ik in Cuba te vinden ![]()
Ben blij dat te lezen atl! Heb je toch via die organisatie geboekt? Of hoe ga je nu?
Ik wens je veel plezier, Cuba is een geweldig land om te bezoeken! Maar ik geloof dat ik dat nu inmiddels wel vaak genoeg gezegd heb hier in dit forum… blush
Liefs,
Carolina