Taalcursus Cuba in juli

Hallo allemaal!

Ik zal me voorstellen, ik ben 22 jaar en studeer toerisme. Zelf ben ik een ontzettend Cubafanaat. En eindelijk komt mijn droom uit! Ik ga naar cuba toe! Voor 4 weekjes ga ik een taalcursus in havanna(vedado) volgen plus gitaar les erbij. :smiley:
Ik vroeg me af of iemand rond 22 juli tot 19 augustus naar Cuba gaat voor een taalcursus? En of er mensen zijn die ervaring hebben met spanish language travels (slt)?:paranoid:

Hasta luego Amiga’s/Amigo’s

Beste Bahar,

Welkom op ons Cuba Forum! Ik hoop dat je het hier naar je zin hebt en dat je antwoord krijgt op je vragen.

Wat betreft de vraag die je hier nu stelt, daar kan ik je niet verder mee helpen. Ik ga zelf in die tijd niet naar Cuba en ik heb ook geen ervaring met de genoemde organisatie. Ik heb wel even op internet gezocht. Is het deze: http://www.spanish-language-travels.com/?

Alvast een hele fijne vakantie gewenst!

Liefs,
Carolina

Hoi Carolina,

Leuk dat je hebt gereageerd! Bedankt ik hoop dat k het naar me zin krijg in Cuba…
Ja dat is de juiste organisatie.

Grtzz,
B.

Heyy,

Ik ben mezelf al een tijdje aan het orienteren op taalreizen in de Spaanse taal. Ik studeer ook toerisme. Ik moet zeggen dat de prijzen van deze organisatie me onwijs meevallen!
Waar ga je heen in Cuba en waarom heb je gekozen voor Cuba en niet een van de omliggende landen?
Ben heel benieuwd naar jouw keuzen en je motivatie erachter.

Groetjes Danielle

Hoi Danielle

Wat leuk dat je ook toerisme studeert:) .Ik ga naar Vedado toe 20 min van Havana af. De reden dat ik voor Cuba heb ik gekozen is , omdat ik de geschiedenis van Cuba erg fascinerend vind. Ik ben een enorme fanaat van Ernesto Guevara de la Serna en wil aantal monumenten van hem bezoeken. Daarnaast wil k ervaren hoe men daar onder het communistische beleid leeft. En uiteraard om mijn Spaans te verbeteren…

Groetsjes,

Bahar