Aangezien het aankomend schooljaar nog niet zeker voor mij is of ik een nieuwe studie kan gaan volgen, zit ik er serieus over te denken om voor een paar weken naar Cuba te vertrekken om daar een cursus Spaans te volgen. Mijn oog is gevallen op een cursus in Havana, dat van Plus-taalreizen uit gaat.
Nu heb ik al het een en ander uitgezocht, maar ik ben ook erg benieuwd naar ervaringen van mensen die ook een cursus via Plus taalreizen hebben gevolgd.
Is het aan te raden?
heb je inmiddels al een plan? Is het Cuba geworden?
Ik heb wel andere taalreizen gedaan (Berlijn met Studytravel, beviel me erg goed, en Granada met Tricolore, waar ik wat minder over te spreken was).
Ik zit nu te kijken of ik over een jaar/anderhalf jaar voor langere tijd weg kan gaan, en overweeg ook een paar weken Spaans op Cuba via Plusreizen te doen. Ben benieuwd hoe je het vindt/vond (of waarom het toch iets anders geworden is ;-))
Hoi, ik ben inmiddels toch toegelaten op mijn nieuwe opleiding, dus ik ben dit jaar gaan studeren waardoor het Cuba-plan voorlopig even van de baan is.
Aan de ene kant jammer, het leek mij een hele ervaring. Maar aan de andere kant ben ik blij dat ik toch mijn studie kan volgen.
Hoi Nathalie, een behoorlijk late reactie, maar gefeliciteerd dat je bent toegelaten tot je studie!
Mijn Cubaplannen hebben ook even in de koelkast gestaan, maar ik zit er nu toch weer aan te denken.
Hoi Nathalie,
Ik werk voor PLUS Taalreizen en inmiddels hebben we ook referenties van taalreizen op onze website staan! Ook van een taal en danscursus op Cuba.
De leeftijden van de studenten op Cuba zijn heel verschillend. De meesten zijn tussen de 20 en 35 jaar. Soms zijn er ook enkele ouderen. De ervaring leert dat leeftijd er vaak niet zo heel veel toe doet, omdat je allemaal hetzelfde doel hebt, namelijk de taal te leren!