Talenreis Cuba

Hey allemaal,

Eind Juli wil ik graag naar Cuba om daar een talen- en eventueel een danscursus te volgen. Ik wil graag 4 weken blijven en ik ga liever met een organisatie dan daar een adresje opzoeken, want ik heb niet zo heel veel ervaring met alleen reizen. En eerlijk gezegd durf ik dat ook niet echt aan. Ik ben al druk aan t rondzoeken via internet en vrienden, maar tijd is geld. (Mijn lastminute ticket naar brazilië was echt té duur gewoon).
Ik vind het heerlijk om alleen te reizen, maar eenmaal aangekomen zou ik graag met een groep mensen van ongeveer mijn leeftijd willen optrekken. Geen hotel/strand vakantie dus, en als het kan wil ik zoveel mogelijk bij de lokale bevolking betrokken raken :zon02:

Ik heb de volgende organisaties op mn lijstje, maar de vlucht is hier exclusief: studytravel, Lexton, Plustaalreizen.

Is iemand hier bekend mee? Of heeft iemand andere tips?

Ik hoop echt dat iemand kan helpen want ik wil zsm een ticket boeken.

:cuba:

Thanx!!!

Hoi RLJ,

Hartelijk welkom op het Cuba Forum van Wereldwijzer! Tof dat je naar Cuba wilt gaan, het mooiste land ter wereld met de meest vriendelijke bevolking!

Ik ben zelf met Study Travel naar Santiago de Cuba geweest en dat was werkelijk een geweldige ervaring. Je kan hier mijn reactie lezen op Study Travel (de eerste referentie is de mijne).

Ook DEZE TOPIC gaat daarover, want mét Study Travel kom je in Santiago bij Raquel terecht. Het is echt een aanrader: goed georganiseerd, vriendelijke mensen en gewoon een super ervaring!

Succes met de te maken keuze en alvast een goede reis gewenst!

Liefs,
Carolina