Ik hoor om me heen dat er voetballiefhebbers deze ker het Wk overslaan, vanwege de crisis. Is dit zo??
En diegene die wel wel gaan, blijven zij op 1 plek, gan naar de wedstrijden, maken dagtochten etc., reizen zij tijdens de wedstrijden door het land etc.
Volgens de media zijn alle hotels volggeboekt in die periode, dus het lijkt me niet dat mensen niet gaan vanwege de crisis. Er zouden nog een paar B & B’s in de townships zijn. Het zal dus overal erg druk zijn. Er zijn zelfs al naburige landen waar hotels zijn volgeboekt. De voetballiefhebbers worden van hier uit ingevlogen. Deze mededeling was hier vorige week of die week daarvoor ergens op de Ned. tv.
Dat alles is volgeboekt is echt een fabel! En verkeerde P.R. naar mijn mening.
Bij ons in de buurt zijn zoveel kamers B&B (en leuke)nog steeds beschikbaar.
Dus zegt het voort, het is NIET volgeboekt in Zuid Afrika!
Dat klopt inderdaad…de hotels, B&B, … zijn helemaal nog niet volgeboekt!
Logisch eigenlijk, op 4 december wordt de loting pas gedaan: daarna weet iedereen pas wanneer en waar de landen gaan spelen.
Goodluck,
Jeroen
Villa Rustique gastenverblijf & restaurant
www.villarustique.co.za
:wereld:
Klopt heb een vriend die alles kan regelen in Zuid Afrika
Hij zegt dat er nog plek zat is!!!
zelfs basics campers voor zo,n 40,00 euro per dag.
Goedkoper kan echt niet.
Ook voor groepen; moet je voorstellen wakker worden op safari (camping of chalets) 's middags voetbalwedstrijd. enz enz.
m. vr. gr. Kitty en Jan, komen net terug van SA en mozabique
Er zijn zat plaatsen tegen normale tarieven. Backpackers rond de R120 per kamer per nacht, lodges vanaf R600 in prive-reservaten en luxe appartementen ten noorden van Jo’burg voor goede prijzen.
Mijn tip: shop goed rond, er zijn genoeg accommodatie websites waar je prijzen kunt vergelijken.