mijn naam is Ellen Claire,
ik wil graag volgend jaar een tijdje er tussen uit ik ben dan 18.
en ben in de tijd van het WK klaar met school,
ik heb ervaring met horeca. maar wil zo graag op het WK werken en weet ook veel van voetbal!
weet iemand een site of een organisatie?
>>> kan me herinneren van vorig jaar dat er toen via UEFA voor de EK in Zwitserland en Oostenrijk heel veel vrijwilligers gevraagd werden. Je moet dus wel wat talen spreken en zelf daar je onderdag regelen.
Ik zou dus de site van FIFA en UEFA in de gaten houden of hen email sturen. Suc6
Bounty48
ik heb zelf een halfjaar in ZA gezeten en kan het ook zeker aanraden, het is daar alleen erg lastig om (betaald) werk te vinden. Ze geven in principe geen werkvisums uit aan mensen die niet uit (zuid-)afrika komen. Werkloosheid is daar namelijk zo hoog dat het ook erg onlogisch is om ‘rijke’ westerlingen werk te geven. Je kunt daar dan in prinipe alleen terecht als je iets kan betekenen voor het land, dat Zuid-Afrikanen zelf niet kunnen. In dit geval is dat dus Nederlands spreken, dus waarschijnlijk zul je vanuit Nederland iets moeten regelen via een Nederlandse organisatie.
Wat nog wel een leuke link is misschien is deze: WK 2010 Accommodaties
[URL=“http://%5BURL”]
Op deze site kun je accommodaties rondom bepaalde stadions vinden, alleen is het nog niet bekend waar Nederland speelt