Wel of niet gaan?

Wij willen misschien eind dit jaar naar Suriname om even 2 weken te genieten en wat rond te reizen.

Is het verstandig om te gaan gezien de huidige ontwikkelingen in het parlement? Wat zouden jullie doen?

Beste Sabbie,

niks mis mee met de huidige ontwikkeling, kom en geniet maar rustig van je vakantie, laten zij maar hun ding doen, politiek is altijd vies.

Gewoon gaan.
Het was toch al een babanenrepubliek, en dat zal het voorlopig blijven ook.
En wij wonen met zo`n mafkees als Wilder toch ook in een raar landje tegenwoordig!

Gewoon gaan, merk je niets van!

Dank jullie wel voor de antwoorden

Een gemiddelde surinamer is gastvrij, aardig, behulpzaam, sociaal, nieuwsgierig, grappig en vriendelijk, dus aan de omgeving ligt het niet. Suriname is veiliger dan Amsterdam, Rotterdam en Den Haag. Als je voor het huis van iemand vraagt om een glas water dan krijg je die gegarandeert.

Gaan. Mooiste regenwoudland dat we kennen. Trips naar het oerwoud daar regelen, makkelijker en betrouwbaar. Koop Surinet Simkaart. Wil je meer specifieke inlichtingen over goede regenwoudresorts, vervoer etc. , laat me maar weten. We hebben veel en zeer goede ervaringen. Succes

Gaan…al is 2 weken erg kort voor Suriname, ben ik ook achter gekomen!

Have fun en wat de meeste hier zeggen, merk je niks van.

Wij gaan straks ook 3 weken op vakantie naar Suriname. Omdat ik wado-karate als hobby heb, ga ik een school opzoeken, waar ik met de mensen gezellig ga trainen. Ben benieuwd wat het technisch niveau daar is. Ben zelf all round karate- judo.

Alleen in nederland wordt het geheel zo opgeklopt. dat heeft meer te maken met profileren van de eigen politieke partijen, want geen enkele Ned politici heeft slapeloze nachten om de 15 personen die in 82 zijn vermoord.
Nederland doet aan stemmingmakerij. In Suriname merk je er niets van. Door lawaai te maken in de media creert nederland angst bij toeristen jagen alsof Suriname ziekelijk land is wat de hele dag moorden pleegt. Als we Suriname met nederland gaan vergelijken qua gepleegde moorden dan loopt Nederland ver voorop.
Walgelijke praktijken van een “NEDERLAND”

Een racist die neo nazi ideeën had kreeg karate klappen en had gelijk respect voor een sranan mang. Dankzij mijn genade heb ik hem behoed van een samurai aanval. Sinsdien praat ie een toontje lager. Dat was ter verdediging.

:cheer:We gaan half juli naar paramaribo,huis gehuurd maar nog geen auto.Daar auto huren of vanuit hier?
weet je ook of er sojamelk te koop is voor een baby?

Soyamelk is in haast alle supermarkten te verkrijgen!!!

1 like

Gaan ik mis suriname ben 06 weken geleden terug in het land.
geniet ervan

Wij gaan september, want het is dan grote vakantie in Su.

Gaan!

Elke weekend is het in SU feest!!! Hoe meer zielen hoe meer vreugde.