Wel gaan of niet gaan

Beste Reisforum ,
Wij hebben voor donderdag 7 april een ticket Bangkok , daarna een vlucht naar zonnig Phuket , nu word er afgeraden door buitenlandsezaken om te gaan , ik denk dat ik hotels kan cancelen maar de ticket en andere vlucht niet.

Wat raden jullie aan mijn verlies te nemen of toch te gaan .
In me achter hoofd heb ik zo iest het duurt nog een week wie weet is het dan opgeklaard , of zijn deze gedachtes niet verandwoordelijk.

Wat raden jullie aan.

Er wordt nergens afgeraden om naar Phuket te gaan. Is ook geen reden toe. We hebben weliswaar een ruime week slecht weer egahd, maar geen overstromingen bijvoorbeeld.

Inmiddels is het weer weer beter, de zon is zelfs weer doorgekomen vandaag, en bijvoorbeeld de veerboten naar Phi Phi, die 2 dagen stil hebben gelegen, zijn weer uitgevaren. Zoals het er nu naar uitziet gaan alle excursies en dergelijke vanaf morgen, donderdag, weer gewoon zoals gepland.

Naar Bangkok zou ik hoe dan ook gaan waarom ook niet? Wat Phuket betreft dat is afwachten hoe en wat het weer gaat doen de komende dagen. Buitenlandse zaken van NL is altijd vrij snel met dit soort adviezen (kijk maar naar Egypte) Tja en is het er nog steeds heel slecht zou ik naar de andere kant gaan (Koh Chang Koh Samet etc) en het verlies van Phuket te nemen zo als het is. Maar heen gaan zou ik zeker wel.