Ik ga Maandag weg! Tips?

Hallo allemaal,:dag:

ik heb gister besloten dat ik Maandag het vliegtuig pak richting Thailand voor 2 a 3 weken.
Ik heb hier al eerder plannen voor gemaakt maar er kwam steeds wat tussen.
Nu was mijn plan om Maandag gewoon naar Schiphol te gaan om het eerste vliegtuig richting Phuket te pakken. Maar ik vraag me af of dat wel kan? Of is het misschien beter gewoon alvast te boeken. Aangezien mijn leven best chaotisch is ben ik bang dat er weer wat tussen komt en ik weer gewoon mijn ticket moet betalen. :tssk:
Ik heb verder ook helemaal geen Thailand ervaringen. Ben nooit buiten Europa geweest maar dit kriebelt al zo lang en nu moet het maar is gebeuren!
Iemand tips? Do’s or dont’s? Goedkope hotelletjes in Phuket? Ik weet niet echt wat ik er van moet verwachten :wacko:

Alvast bedankt!!

Groetjes Kelly

???..maar dat is al over een paar uurtjes. Dan moet je nu maar gaan boeken via het internet; China Airlines kan (al) voor iets meer dan 715.00. …en anders morgenochtend naar de counter van of China Airlines of EVA of… en dan sta je pas op dinsdag in BKK. Van BKK naar Phuket kost je nu (via internet met AirAsia) THB 2600; als ik jou was, zou ik bij aankomst op het vliegveld even langs de counters lopen om een iets beter geprijsde ticket te bemachtigen. Via www.Sawadee.com kan je een hotel boeken. Kijk bijvoorbeeld eens naar het “Salathai Resort” op Patong, voor THB. 1400 per nacht incl. ontbijt.
Ik kan je niet echt helpen, omdat het net even te snel gaat om op in te spelen.

Een heel prettige vakantie toegewenst,
Joe

Jeetje, dat is wel snel zeg! Ik ben zelf via Airberlin naar Thailand gevolgen. Volgens mij kan je wel gewoon naar Schiphol gaan en kijken of er nog een plaatsje vrij is in het vliegtuig. Maar het kan natuurlijk wel tegenvallen! Als ze wel een plaatsje vrij hebben is het natuurlijk wel goedkoper! Wil je alleen naar Phuket of wil je rondreizen? Ik ben zelf op Phuket geweest. We waren in Kamala Beach. Dit was wel mooi. Toch ben ik het meeste weg van de eilanden, zoals Koh Phi Phi. Dat is wel een aanrader hoor!

Fijne vakantie!!

Groetjes Anika

Beetje stom van me maar ik bedoel over 8 dagen :wink:

Ja ik weet het allemaal niet haha ik heb net even op google earth gespeurd en wil iig wel naar Paradise beach in Patong. En die eilandjes wil ik ook zien inderdaad ik weet echt helemaal niet wat ik ga doen. Ik zou het aller aller liefst ook nog een kijkje nemen ergens buiten het toeristische gewoon echt bij de wat armere mensen maar weet niet of dat haalbaar is.

Ik ga gewoon Zondag avond boeken dan want 't kan idd ook tegenvallen… Als alles wel vol zit dan sta ik daar ook…
Zijn er geen rechtstreekse vluchten naar Phuket?

Bedankt voor de reacties en sorry voor m’n foutje.

Net even een proefboeking voor je gemaakt via www.d-reizen.nl; een ticket kost je net geen 700 euro. Ik heb voor zondag gekozen, omdat het gauw een paar honderd euro scheelt.

Groet,
Joe

Wow dank je! Dat wist ik niet dat is inderdaad wel erg goedkoop!
En een dag eerder of later weg maakt ook niet echt uit… Tnxss!

Ik denk dat het wel mogelijk is om de minder toeristische dingen te bekijken. De mensen zijn heel aardig en behulpzaam. Ik ben lerares en heb ik Thailand op een school les gegeven. Ik ben gewoon naar de school geweest en heb gevraagd of ik mocht komen kijken. Toen mocht ik zelf lesgeven. Ik zou proberen om je er wel een klein beetje in te verdiepen.

Groetjes

Ik weet niet of je al geboekt heb maar kijk anders eens op www.besttours.nl daar staan nu aanbiedingen met vertrek op 9/4 v.a. Brussel naar Phuket rechtstreekse charter 16 dagen incl mooie hotels v.a. 800€ ook een paar hotels in krabi
Theo