Hallo mensen,
Ik wil graag met mijn vriend in 2011 of 2012 naar Phuket. Nu hebben we ontzettend veel leuke hotels gezien op. www.hellophukethotels.com
Nu zitten we alleen met de vliegreis, want ik heb wel eens gehoord dat via een reisbureau duurder is dan via het internet boeken. Dus onze voorkeur gaat uit naar het internet boeken, alleen zit de vlucht er niet bij.
Wat is jullie ervaring met het boeken via internet en dan zelf een vlucht er bij zoeken?
P.S. hoe lang duurt de vliegreis?
Danique
Dat kan prima hoor, je kunt op vliegtarieven.nl zien hoeveel het kost en wat de prijzen zijn. Dit is ook afhankelijk van het aantal keren dat je bereid bent over te stappen…
1 like
Oké bedankt!
Wat heb jij zelf altijd gedaan? Of ben je nog niet naar Phuket geweest?
ik ben de laatste keer via Hong Kong gevlogen. 1 overstap daar en dan rechtstreeks naar Phuket daarna.
Mag ik vragen hoeveel je dat gekost heeft? Dan heb ik een indicatie 
(zit op mijn werk en kan nu niet kijken, maar ben wel heeeeeel nieuwschierig)
Ja hoor dat mag. iets minder dan 700 euro per persoon.
Valt me wel tegen, maargoed je moet er wat voor over hebben om naar Thailand te gaan
Is ook wel een hele reis :wereld:
Thanks!
ja zeker. t kan wel goedkoper als je vroeg boekt, flexibel bent of vaak wil overstappen…of vanuit dusseldorf wil vertrekken
Ik woon aan de duitse grens, dus misschien is dat wel verstandig inderdaad! Ik ben van plan om naar Kata te gaan