Weinig te melden

(origineel bericht op be-more.nl)

Weinig te melden

Deze week heb ik helaas niet zo veel te melden. Vorig weekend een paar uur lang natgeregend op een berg, op de grond 30 minuten zitten wachten tot de bliksem ver genoeg weg was, camera en iPod kapot door de regen. Vervolgens was ik maandag ziek, ben ik dinsdag naar het hostel in Zomba gegaan om uit te zieken. Woensdag was de vrijwilligersdag, met alle vrijwilligers bij de 5 projecten langs. Donderdag gingen we 's ochtends baby’s wegen werd ons verteld, een soort consultatiebureau momentje. Het bleek dat wij alleen mochten kijken hoe alles gedaan werd (hier draaien bijna alle werkzaamheden op uit). Die middag hadden we weer een bijeenkomst van de support groep, de groep dames met HIV/Aids. Ongeveer een uur of 2 lang hebben we weer naar het drama van ze zitten kijken, waarna ik Lewis (projectleider) heb verteld dat dit voor mij de laatste keer was geweest, volgende maand geen drama meer wat ik toch niet kan verstaan. Dit weekend zitten we in Cape Maclear, een baai van het Malawimeer. Erg mooi, foto’s volgen.

(origineel bericht op be-more.nl)