Weg uit Nederland

Ik, Stefan uit Amsterdam van 24 jaartjes oud ben van plan om de wereld door te reizen en weet nog niet wanneer ik terug kom. Ben van plan in sommige dorpjes, steden te gaan werken en dan weer door te reizen.
Hiervoor zoek ik dus een reispartner. Ik heb nog geen datum voor vertrek. Maar als ik de juiste partner heb gevonden kan het heel snel gaan.
Dus ben jij ook opzoek naar avontuur en ben je Nederland ook helemaal zat. Ben je bereid om je thuis op te geven en een nieuwe weg in te slaan.
Stuur me een bericht of een mail en ik mail je terug.

Groetjes Stefan

heey Stefan
ik ben een gozer van 20 jaar en heb hetzelfde in mun hoofsd als jou ongeveer…
ik heb het hier wel gezien en wil er vandoor en het liefst buiten europa.
ik heb geen idee hoe ik dat moet aanpakken ,want veel geld heb ik niet.
ik heb ook geen tijd om terug te gaan.
misschien voor ene jaar,misschien voor 3 jaar of misschien nog wle langer,het ligt eraan wat er op mun padje komt.
ik zie het namelijk ook wel zitten om de wereld rond te zwerven en dan bedoel ik ook echt de hele wereld :wink:
mocht je toevallig nog enige tips hebben hoor ik het ook graag,want zoalsk zei heb ik niet veel geld ,maar wil ik tog ver weg…
stuur me maar een mailtjuh naar [EMAIL=“marilynmans@hotmail.com”]marilynmans@hotmail.com
groetjes Justin
p.s. heb je zowiezo wat nuttige tips voor me?

Hey…

Heb je al een reismaatje gevonden??? Zoniet, dan ben ik erg geinteresseerd in jouw verhaal en de vrijheid die je neemt om er voor lange tijd tussenuit te gaan! Daar is lef voor nodig…ik wil ook heel graag weg voor langere tijd, maar vind het niet zo leuk om in mn eentje te gaan…

Ik ben een vrouw van 29 en erg easy in de omgang. Kan lekker gek doen, maar ook goed bij de les blijven hoor! Voordat ik verder schrijf zou ik eerst willen weten of je al weg bent of dat je al iemand anders hebt gevonden…anders hoor ik graag wat terug!!!

[EMAIL=“vievwillemsen@hotmail.com”]vievwillemsen@hotmail.com

Groetjes Kanjer