Nieuw begin buiten Nederland

Begin volgend jaar heb ik geen werk meer. Gezien mijn leeftijd,53, zal het moeilijk zijn om weer een nieuwe baan te vinden. De laatste jaren ben ik meer en meer bezig om Nederland te verlaten, te gaan rondreizen en deel uit gaan maken van diverse projecten totdat ik een plek heb gevonden waar ik de rest van mijn leven wil doorbrengen. ik heb niet veel eisen en leef het liefst onder en met de locale bevolking. Ik ben op zoek naar mensen die deze stap al hebben genomen of ook willen gaan nemen. Ik ben vooral benieuwd hoe ze een en ander hebben aangepakt om deze stap te

ok, so far so good: I’m interested
stuur me een p.m. met wat concretere gegevens?

mvg, Helen

Hoi Aidyl,

Na bijna 7 maanden allerlei vacaturesites voorbij te zien komen en daarop volgend sollicitatieactiviteiten vind ik deze site een stuk inspirerender. Ik dacht ‘laat ik eens kijken wat hierop te zien is’ en in mijn achterhoofd op zoek naar een reisgenoot voor korte/lange reis of wereldreis of iets…maar ik word blij van het feit dat er meer 40plussers zijn die overwegen Nederlands voor even/langer of altijd te verlaten. Het is een mogelijke optie voor mij aangezien ik 47 ben en mezelf ook niet snel weer leuke baan op eigen niveau zie hebben. Bovendien heb ik heel goeie herinneringen aan mijn jaar reizen in Zuid-Oost Azie in 93/94.

Succes!

Marzon47

Hi Aidyl,

nog geen reactie gehad op mijn eerder bericht;
is er nog interesse ?

mvg, Helen