Hallo,
Even voorstellen hier een rustige jongeman ( 20 ) die op zoek is naar een leuke en leerzame reis. Ik weet zelf nog niet wanneer en waarheen maar daar komen we wel uit.
Ik wil even weg uit Nederland om alle stress en zorgen achter me te laten, het liefst moet het me vrij weinig kosten, we kunnen daar ons geld wel verdienen.
Er even tussenuit is altijd relaxed. Vroeg me alleen wel af voor hoelang jij ongeveer weg wilde… En versta jij onder even tot rust komen een strandvakantie of wil je gewoon weg uit Nederland en meer van de wereld zien??
Graag zie ik wat van de wereld maar een dagje op het strand is ook niet vervelend
hoelang ik weg wil maakt mij niet uit, we leven met de dag dus 1 week of 6 maanden het is allemaal prima.
Dat is ideaal gewoon zien hoe het loopt en niet alles van te voren op papier hebben.
Ben zelf ook niet zo van het plannen. Helemaal niet eigenlijk!! Ben namelijk nogal een chaoot.
Ben zelf de sleur van m’n werk behoorlijk zat en weet nog niet wat ik dan wel wil gaan doen.
Voor mij is het nu dus een perfecte periode om op reis te gaan en ff lekker de boel de boel te laten… Heb jij totaal geen voorkeur wat betreft bestemming? Ik zou het liever wat verder weg zoeken en dan ook voor een langere periode…(minimaal een maand of 3)