Hoi ik ben Maarten (20) en wil al heel lang een mooie reis maken. Ik wil om en nabij 1 juli vertrekken. Ik heb alle tijd en wil daarom ook graag zo lang mogelijk weg blijven. Liftend en werkend de wereld te leren kennen lijkt mij het leukst. Ik ben op zoek naar een reismaatje die het avontuur niet schuwt en net zoals ik altijd de positieve kant van dingen kan zien
Mijn naam is Isa en ben 27, maar voel me 37 hahahaha
Ben al heel lang van plan om dit te doen,
zelf heb ik gedacht om eerst engeland en/of Ierland te doen en van daar uit verder van Europa en nog meer.
(Zo veel mogelijk landen door kruizen)
Lijkt het je wat of heb je ideeen laat het me weten,
graag wil ik 4 juli weg…( heb eerst nog 3 juli een familie feest, en kan hier echt niet onder uit)
Ook ik wil “ergens” heen gaan per 4 juli. Ik heb de tijd tot 16 augustus, dus onbeperkt is het voor mij niet. Verder lijkt me de plan van aanpak best gaaf (gewoon kijken wat ons tegenmoet komt en niet te veel plannen), maar zou ik dit buiten Europa willen doen. Omdat ik niet zo gigantisch veel tijd heb zou ik daarvoor wel een vlucht richting bijv. Azië willen nemen.
Of dit binnen jullie plan valt weet ik echter niet.
Even iets meer over mijzelf. Ik ben een jongen van 23 jaar oud, heb een opleiding tot piloot afgerond maar begin in September met een nieuwe studie.
Laat even iets weten als jullie / je ook geinteresseerd bent.