eind juli weekje weg in europa?

Hallo iedereen!

Ik ben op zoek naar een reisgenoot (m/v) die zin heeft om eind juli een weekje weg te gaan. Helaas heb ik niet zoveel geld te besteden dit jaar dus kamperen of goedkope hostels/pensions hebben mijn voorkeur.
Ik heb in verschillende landen gewoond en gereisd. (o.a. Noorwegen, Ierland, Ghana en Suriname). Ik ben 31 jaar, woon in Groningen en ben een relaxte reiziger. Veel van mijn vriendinnen hebben vriendjes waar ze mee op vakantie gaan en georganiseerde singlereizen lijken me niets. :king:
Dag dag,

Freya

Hoi Freya,
ik ben een spontane relaxte man van 41jaar, (jong van uiterlijk en karakter), woon in Eelde, vlakbij Groningen.
De meeste mensen schatten mij rond de 34/35 jaar.
Mijn vrienden hebben afgezegd ivm werk en relaties, we zouden met elkaar op vakantie maar dat gaat dus niet door.
Ik heb zelf vakantie van 12 juli t/m 5 aug.
Mijn bedoeling was een campeervakantie in Italie maar heb pas een andere auto moeten aanschaffen omdat mijn vorige niet meer door de APK keuring kwam.
Daarom wordt het ook een low budgetvakantie voor een week of tien dagen naar de Ardennen.
Mijn bedoeling is om niet alleen te gaan en ben dus aan het rondkijken of er iemand mee wil.
Ik wil rond maandag 14 juli/15 juli vertrekken voor een week of tien dagen als het bevalt.

Mischien leuk idee om samen te gaan. Ik ga voornamelijk voor de broodnodige rust, af en toe op stap, bezienswaardigheden bekijken en veel fotograveren.
Hou erg van camperen.

Kijk maar of het je wat lijkt. Uiteraard moet het wel wat klikken tussen ons, ik ben geen type om alles samen te doen. Niks moet in elk geval. Elkaar wat vrij laten vind ik erg belangrijk. Als de éen geen zin ergens in heeft dan kan dat gewoon natuurlijk.
Het gaat mij er om dat ik wat aanspraak heb , gezelligheid etc.

Kijk maar wat je er van vindt.
Misschien een idee om via msn wat te babbelen eerst?

groet, Peter

Sorry Peter,

Ik zie nu pas dat ik zo ook reacties kan krijgen…
Op 17 juli heb ik een afspraak bij de oogarts en daarna ga ik een weekje naar Terschelling. Wil daarna even kijken hoe de rest van de vakantie loopt. Heb mijn ogen laten laseren vorige week en ik zie nog niet zo veel. Er is weinig punt in op vakantie gaan als je niets ziet…
Dag dag,

Freya