Weg uit Nederland

:-[ ik weet het niet meer ik ben een man van 38 en ik wil hier weg uit nl het maakt niet uit wat ik er voor moet om te overleven in het buitenland
als ik maar weg kom hier wie helpt of weet wat of denkt het zelfde als ik mail me :-/

Peter,

Je probeert toch niks te obntvluchten hihi

Maar klinkt leuk en grappig.

Ik vertrek begin augustus naar Zuid Amerika

xx
Seline
:stuck_out_tongue:

** :-[ ik weet het niet meer ik ben een man van 38 en ik wil hier weg uit nl het maakt niet uit wat ik er voor moet om te overleven in het buitenland
als ik maar weg kom hier wie helpt of weet wat of denkt het zelfde als ik mail me :-/**

Hallo Peter,

Ik ben Henk en zoals jij klinkt, zo loop ik nu al een hele tijd rond, ook ik wil weg en heb wel ideeën. henk48@chello.nl mijn e-mail adres, dan kunnen we verder via de e-mail met elkaar in kontakt komen i.p.v. deze site. Tot horens. Henk

::slight_smile: ey Peter,
Alles goed ?
Ik snap wel wat je bedoelt denk ik.Ik wil ook graag weg en nieuwe dingen ontdekken.Lekker op reis gaan en zien wat we tegenkomen en alle uitdagingen aangaan en er van genieten natuurlijk.Als het maar niet teveel gepland is dan lijkt het me wel tof.Laat wat van je ideeen horen en over hoe je het aanpakt wat betreft dingen achter te laten ook en zo.En wat voor eisen je stelt aan overnachten en reizen (lopen fietsen auto )Ik geef zelf de voorkeur om in ieder geval de benenwagen mee te nemen en de rest zie ik wel.Wil je werken
en wat voor werk en zo?
Ik hoor wel van je .
Groetjes Youri

hoi peter,
Ik zag jou bericht en heb hetzelfde idee als jou.
Ik heb het ook helemaal gehad met ned en zou graag wat van de wereld willen zien en werken.
Maak mij ook niet uit hoe en wat.
Zelf heb ik ook een berichtje geplaatst met hetzelfde idee.
Als je wilt e-mailen: s.degroot_1972@live.nl onderscore tussen t_1
Hoor graag van je,
Groetjes Sanny

Ha Sanny,

Wss is Peter inmiddels al 3x de wereld rond aangezien zijn berichtje al uit 2003 is, dus ik zou niet al te hard op een antwoord rekenen…

Hay maximax82,:dag:

Inderdaad dat had ik pas later door…hahaha
Wel leuk voor hem.
En een beetje stom van mij.

Thanks voor je berichje…

Groetjes Sanny:cheer: