Weeshuis in Thailand

Hallo allemaal,

Deze week heb ik besloten om voor 3 weken vrijwilligerswerk in Thailand in een weeshuis te gaan doen.
Dit ga ik doen via het andere reizen.
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Of die ook hierheen gaan?
Ik ga als het mee zit 14 mei weg en 6 juni terug naar nederland.

groetjes Dicky

Hi Dicky mag ik vragen hoe je jezelf daarvoor hebt aangemeld?
Graag zou ik wat meer informatie willen hebben omdat ik van plan ben tijdens mijn maand in Thailand volgend jaar ook een gedeelte aan vrijwilligerswerk zou willen besteden.
Misschien ook in een weeshuis ik heb mezelf nog niet zo goed georienteerd.

Groetjes Carica

Via de site www.hetandereazie.nl daar kun je alle info vinden.
Je kan ook contact opnemen en dan krijg je op kantoordagen eigenlijk
dezelfde dag al de info die je graag wilt hebben.
Welke maand wil jij naar Thailand dan?

Groetjes Dicky

Hoi carica,

Als je vrijwilligerswerk in een weeshuis wilt gaan doen, is dit misschien iets voor je: http://www.baangerda.org/

Je kan ze altijd even een mailtje sturen natuurlijk, misschien kunnen ze vrijwilligers gebruiken.
Dit weeshuis vangt jonge kinderen op die besmet zijn met het HIV-virus.

Hallo Dicky en Dave!

Hartelijk dank voor jullie reacties, erg leuk dat jullie zo betrokken zijn!
ik ga jullie linkjes zo direct bekijken.
Hoogst waarschijnlijk vertrek ik eind april anders begin mei maar er zijn nog een aantal zaken die ik eerst rond moet zien te krijgen voor ik de reis definitief kan vastleggen.

Groetjes Carica

Hallo!

Ik ben ook geinteresseerd in het doen van vrijwilligerswerk, bijvoorbeeld lesgeven of in een weeshuis helpen. Ik heb de website van ‘het andere azie’ bekeken. Heeft iemand van jullie daar ervaring mee? Ik zie namelijk duidelijk verschil in prijzen van de programma’s als ik het vergelijk met bijvoorbeeld activity international. Een lagere prijs spreekt mij wel aan, maar ik wil wel weten of het een goede organisatie is.

Alvast bedankt!

Groetjes Wendy

Hoi hoi,

Het andere reizen heeft nog meer projecten.
Als je op de grote site www.hetanderereizen.nl kijkt dan zie je mensen die via hun vrijwilligerswerk hebben gedaan.
ze hebben ook een hyves.
Daar kun je misschien ook mensen vinden die ervaring hebben met deze organisatie.

Groetjes Dicky