vrijwilligerswerk weeshuis

hoiii luviene weer ik zou graag vrijwilligers werk willen doen in het buitenland het liefst een weeshuis , maar alleen vind ik het toch een beetje eng alleen dus mij vraag is … wie heeft er ook zulke plannen …en wilt ook liever niet alleen er heen mischien ben jij het wel wie ik zoek …

Hoi Luviene,
Wat leuk dat je dit idee hebt! Ik ben in 2007 alleen naar Ghana gegaan om daar in een weeshuis te werken. Ik dacht alleen te zijn maar de introductie week was met groepje andere jongens en meiden waardoor je al wat mensen leert kennen. Na die intro week werd ik naar mijn gastgezin gebracht, in de buurt ‘woonden’ ook heel veel vrijwilligers waar ik zo heen kon lopen. Echt alleen ben ik nooit geweest.
Ik heb dit allemaal geregeld via activity international maar je kan het ook via travel active doen. Succes en heel veel plezier als je gaat!

Hey, in september vertrek ik naar Nepal om daar vrijwilligerswerk te gaan doen.
Het bestaat onder andere uit het bouwen van een weeshuis. Mij spreekt het project, en het centrum, erg aan! Op de site kun je meer info vinden. http://krmecofoundation.org/volunteer/

Hei hei Luviene, ik ben van plan om vanaf oktober 2014 een paar maanden naar Afrika-Tanzania te gaan (richting Moshi en Arusha onder de Kilimangiaro) om daar in een weeshuis te werken! Ik regel het via via (mijn moeder heeft daar vroeger gewoond) maar ik logeer waarschijnlijk bij het HOSTELHOFF of misschien bij THE FRIENDLY GEKO, dat zijn hostels die ook gelijk vrijwilligerswerk voor je regelen.
Na een paar maanden Afrika ben ik van plan om naar India te vliegen, waar ik ook weer vrijwilligerswerk wil doen en daarna ook door het land wil reizen. Ik heb een geweldige NON profit organizatie gevonden vlak bij JAIPUR, the D.A.A.N foundation. Heb al met de projet leider Samvit gesproken.

Ik hoop dat je er wat aan hebt, en misschien als je in de zelfde periode wilt gaan kunnen we ook wel samen, zo niet denk ik dat je prima alleen met deze organizaties kan werken. Ze zijn heel vriendelijk, NON profit, en je ontmoet er veel mensen.

grtjes Amber