Reisgenootje gezocht voor vrijwilligerswerk.. Afrika / Azie

Ik wil graag voor een paar maandjes naar Afrika of Azie voor vrijwilligerswerk. Ik ben erg flexibel in de periode wanneer ik kan gaan.

Graag wil ik iets met kinderen gaan doen, in een weeshuis spreekt me het meeste aan.
Heb je ook deze plannen, misschien is het leuk om samen dingen te plannen en ondernemen.

Groetjes Sijbrenne:dag:

Hey!

Mij lijkt het ook erg leuk om vrijwilligerswerk te gaan ook in die richting…
Ik zit nu in mijn laatste jaar van mijn opleiding en ben in Juli klaar.
Wil dan graag nog even werken en rond september wil ik weg…

Hoi,

ook ik ben van plan om vrijwilligerswerk te gaan doen, waarschijnlijk vanaf september. Weten jullie al hoe lang je wilt gaan, en met welke organisatie?
Ik ben aan het kijken naar een weeshuis, of een dovenschool.

Ik zoek ook een reisgenoot, dus misschien wel leuk om contact te houden!

Hallo! Ik ben Sanne en ben begin Juni klaar met mijn studie. Eind Januarie ben ik 18 en het lijkt me erg leuk om vrijwilligerswerk te doen in Afrika/Azie!
Als het je gezellig lijkt om samen rond te zoeken naar vrijwilligerswerk, plaatas je dan een berichtje op mijn profiel?

Groetjes Sanne.

hoi sijbrenne!

ook ik wil in september vrijwilligerswerk gaan doen. OOk mijn voorkeur is afrika of azi. Ik ben 21 jaar en verpleegkundige, wil daarom ook graag in een weeshuis o.i.d. mijn vrijwilligerswerk uitvoeren!
Ik hoop iets van je te horen!

groetjes, debbie

Hey hallo ik ga vrijwilligerswerk doen in een weeshuis in Thailand in Maart zin om mee te gaan en daarna nog rond te trekken voor een paar weekjes.
Mag me ook mailen [EMAIL=“suzan.jans@home.nl”]suzan.jans@home.nl
gr Suus

Hallo a.s. enthousiaste vrijwilligers in-spe,

Ik ben een Nederlandse die een ontwikkelingsprojekt heeft opgezet in Zuid Afrika. Als jullie geinteresseerd zijn, bekijk eens onze website en/of google op ready4life.

Ik kijk uit naar jullie reactie!
Marieke

Hallo Sanne,

Interessant dat je als verpleegkundige als vrijwilliger wilt werken in Afrika of Azie. Ik werk zelf in Zuid AFrika in Port Elizabeth bij Ready 4 Life. Ik weet dat ze daar een verpleegkundige heel goed kunnen gebruiken. Bovendien werk je dan met kinderen en met jongeren. Ben je geinteresseerd? google even op ready4life! groetjes marieke

Wij bieden vrijwilligerswerk in Kenya voornamelijk Nyeri Central Kenya en houden de kosten voor onze vrijwilligers laag namelijk 800 euro per maand voor de begeleidings en verblijfskosten

Contact voor informatie

Power of Love and Culture
Email [EMAIL=“polac.kenya@hotmail.com”]polac.kenya@hotmail.com

Hallo Sijbrenne!

Wauw, wat klinkt jouw verhaal herkenbaar in mijn oren!

Op dit moment ben ik bezig met afstuderen voor verpleegkundige.
Na het afstuderen is mijn agenda nog leeg, leeg omdat ik heel graag vrijwilligerswerk wil gaan doen! Met kinderen. :slight_smile:

Dat ready 4 life project lijkt me erg interessant.

Ik hoop echt iets van je te horen! :smiley:

Liefs