Al jaren spookt er door mn hoofd een droom…
Iets wat ik heel graag wil, en waarvan ik denk dat daar nú de juiste tijd voor is; vrijwilligerswerk in het buitenland met kinderen! En dan dacht ik aan een weeshuis.
In juni ben ik klaar met mijn studie verpleegkundige. Nu wil ik niet meteen na de zomervakantie aan het werk of starten met een nieuwe studie.
Eérst wil ik écht iets kunnen betekenen voor mensen, het liefst 2 of 3 maanden lang.
Mij spreekt Afrika het meeste aan, of anders lijkt Brazillie me ook erg mooi. Maar heb jij een ander interessant land in gedachte? Let me know!
Ondanks dat ik het echt heel graag wil, vind ik het best wel een beetje spannend…
En daarom lijkt het me fijn en gezellig om dit alles te kunnen delen met iemand.
Ben jij diegene? Stuur me dan een berichtje!
Ik dacht precies hetzelfde. Ik heb geen zin om in september meteen met een opleiding te starten of te gaan werken en wil dus ook graag gaan werken in een weeshuis. Ik had een maand of vier, vijf in gedachten. Mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar Ghana of Nepal. Maar omdat ik het super spannend is ga ik graag met iemand die tegelijk wil vertrekken en iemand waarmee ik de dingen samen zou kunnen voorbereiden. Dus het lijkt me leuk om het een keer erover te hebben. Groetjes Manon
leuk plan^^ Ik heb zelf ook een opleiding tot verpleegkundige gedaan, ben na 3,5 jaar gestopt:x
en had toen eigenlijk ook het plan om te gaan reizen. Toen ook paar maanden gedaan en ondertussen nog wat andere dingen gedaan^^
Misschien een beetje late reactie, maar ik dacht misschien heb je nog geen verdere plannen gemaakt.
Ik ben Iris (22) en ik ben vorige jaar afgestudeerd als fysiotherapeute.(dus dat match wel een beetje…) Ik heb nu een baan maar ik ben al een tijdje opzoek naar vrijwilligerswerk in Indonesie met kinderen. En als het helemaal gaat als fysio maar dat is geen eis. September lijkt mij perfect.
Ik ben zelf in Indonesie geboren (omdat mijn ouders daar toen werkte) vandaar dat ik daar graag heen wil.
Dus niet helemaal het land dat jij in gedachten had, maar miss kan ik je nog overhalen…