Gezocht: Reismaatje

Hallo mensen,

Ik ben Lisette en ik werk momenteel op een kinderdagverblijf.
Ik heb altijd al vrijwilligerswerk willen doen. Het liefst zou ik 2 maanden gaan.
Ik zit te denken aan landen zoals ghana, zuid afrika dat soort landen.
Ik zou graag in een weeshuis willen werken.
En graag zou ik rond januari februari willen vertrekken.
Zijn er mensen die ook graag zon reis willen maken?

Groetjes Lisette

Geen mensen die ook interesse hebben?:frowning:

niemand??

Hoi liesje,

Ja ik heb interesse. Ik werk zelf ook op een kinderdagverblijf.
Ik zat meer te denken om 1 maand te gaan en dan bijvoorbeeld India.
Maar ik heb nog niet echt research gedaan. Dus ik hou alle opties open.

groetjes Anne

Hoi,
Ik ben ook van plan om ergens in het buitenland te gaan werken en in een weeshuis lijkt me ook heel mooi om te doen.
Zelf werk ik al jaren in een kdv dus alle papieren daarvan heb ik naast de ervaring.
Ik had het plan om een half jaar te gaan en dan nov dit jaar …maar ik heb ondertussen ook al wat sollicitaties lopen in t buitenland, daar hoor ik half okt meer van…

grt Starwhite

Hey, Ik ben dus ook van plan om een reisje te maken…
het liefst 3 maand… mocht ik daar geld voor vinden. (2 maand vrijwilligerswerk 1 maand reizen)
Ben van plan rond feb/apr te gaan… ik hoop namelijk in feb mijn diploma te halen;)
Maarja, ik weet verder nog niet waarheen en hoe… liefst iets op een school oid.
heb ook geen ervaring met vrijwilligerswerk. misschien nog tips?

gr Bert

Hoi Lisette,

Wij hebben mogelijk een vrijwilliger die in die periode een aantal maanden vrijwilligerswerk komt doen bij ons kinderhuis in Thika, Kenia. Wellicht dat jullie iets voor elkaar kunnen betekenen.
Kijk eens op onze website en facebook pagina. Mocht je daarna nog geinteresseerd zijn, laat het dan weten. Ik kan je dan ook de aanvullende info toesturen. 27 oktober houden wij een info middag. Dan zou je de andere vrijwilliger ook kunnen ontmoeten.

Laat even weten als je interesse hebt. Ook vragen kun je stellen via ons mailadres. Evt kunnen we ook even bellen. Je bent welkom in Shade House,

Dina van Doesburg
bestuurslid Shade Children Foundation
[EMAIL=“shadechildrenfoundation@hotmail.com”]shadechildrenfoundation@hotmail.com