Ik wil in de zomer van 2008 voor een korte tijd (ongeveer een maand) (vrijwillig) werken in een weeshuis met daaraan vastgeplakt een rondreis door het betreffende land. Ik weet alleen nog niet naar welk land… Wie heeft er tips/suggesties, of wil mee?
je kunt overal naartoe.
Afrika, zuid amerika etc.
Ik en een vriendin gaan komende zomervakantie ook in een weeshuis werken en het liefst daarna één of twee weken rondtrekken… we gaan dus in totaal ongeveer 6 of 7 weken. Travelactive is één vande enige organisaties die wij tot nu toe hebben gevonden waarbij je 6 weken vrijwilligerswerk kunt doen. Donderdagavond is er een voorlichtingsavond, misschien iets voor jou? wij willen waarschijnlijk naar ghana, dat is veilig voor jonge meisjes en daarnaast zitten er veel meer andere nationaliteiten.
ik heb op 11-11 ook een berichtje geplaatst omdat ik iemand zoek diekomende zomer mee wil naar Kenia. Ik wil daar eerst vrijwilligerswerk gaan doen in een weeshuis en daarna nog wat reizen.
Hoi!
Ik ga de komende zomer ook naar Kenia (en tanzania en uganda) ik ga ook vrijwilligerswerk doen, maar niet in een weeshuis (op m’n stageplek van dit jaar, juridisch) en daarna ga ik reizen
Je kan via heel veel organisaties 6 weken vrijwilligerswerk doen (sterker nog, ik geloof dat bijna alle organisaties deze mogelijkheid bieden). ![]()
Travelactive is 1 van de meest bekende. Via de SIW heb je ook heel veel projecten van ± 6 weken, over de hele wereld (en ook veel projecten waarbij je vrijwilligerswerk in weeshuizen kan doen). Daarnaast heb je ook heel veel lokale (op 1/enkele landen gerichte) organisaties die zulke projecten organiseren.