Ik heb een spannende reis voor de boeg.
1 mei 2011 ga ik drie weken naar Kenia toe, om daar vrijwilligerswerk te gaan doen in een weeshuis
Ik heb er enorm zin in, maar ik zou het nog leuker vinden om samen met iemand te gaan.
Zo kun je toch alle ervaringen delen. Tijdens die drie weken ben ik ook van plan om een weekend op safari te gaan, dat is natuurlijk ook leuker met tweetjes.
Het weeshuis ligt in Nyeri, een klein plaatsje in Kenia.
Tijdens je vrijwilligerswerk ben je heel vrij om dingen te doen die jij wilt.
Je kan met de kinderen spelen, hun helpen met hun huiswerk, mee lopen op het schooltje, voedsel uitdelen in de sloppenwijken. Oftewel, overal waar hulp nodig is en wat je leuk lijkt, ben je welkom.
Ook heb je gewoon vrije tijd, waarin je zelf dingen kan overnemen. Ik wil daarom ook echt op safari, wat vanuit het weeshuis goed te regelen valt.
Heb je altijd al zoiets willen doen, en kan je ook de eerste drie weken van mei 2011, dan lijkt het me leuk om iets van je te horen.
Neem eens een kijken op: www.upendocentre.org
Hier staat het weeshuis waar het om gaat…
Ik ben benieuwd of je al een reisgenootje hebt gevonden? Ik wil ook graag op korte termijn naar Afrika voor vrijwilligerswerk. Ben benieuwd of je nog een reisgenootje zoekt? Hoewel het wellicht wel kort dag is om alles nog voor mei te regelen? Ik ben wel heel geinteresseerd!
Bedankt voor je berichtje.
Ik heb op 1 mei een vliegticket naar Nairobi geboekt.
Ik blijf voor 3 weken daar, en vlieg daarna weer naar Nederland
Inmiddels weet ik dat er 3 vrijwilligers meer zijn in het weeshuis, als ik daar aan kom.
Dat is dus wel een geruststellende gedachten, ik vlieg nog wel alleen.
Er is nog wel plek voor een vrijwilliger mee hoor, in het weeshuis.
En het is nog allemaal prima te regelen voor die tijd, als je geinteresseerd bent
Laat maar eventjes weten, bekijk de site eens op je gemak. Daar staat een boel leuke informatie op.
Als je meer wil weten, of het lijkt je wat…dan hoor ik graag iets van je…altijd leuk
Leuk dat je een reactie terug stuurt. Ik had al even op de site gekeken en het ziet er allemaal erg leuk uit. Ik vroeg me alleen wel af hoe veilig Kenia is…volgens meer is er wel meer risico dan bv Ghana. Maarja daar tegenover staat weer dat je volgens mij een super Safari kan doen in Kenia!!
Heb je het formulier van de site eerst ingvuld voor aanmelding? Kan je me ongeveer een indicatie geven van wat jij kwijt was voor ticket en aanmelding daar? En via welke maatschappij heb jij geboekt?
Zou wel geweldig zijn als ik alles nog kan regelen en in mei ook gewoon mee kan :cheer: