Hoi allemaal

Hallo allemaal,

Sinds vandaag ben ik ook actief op dit forum, dus ik zal me even netjes voorstellen :cheer:

Ik ben Sanne, 25 jaar jong en woon in Den Bosch.
In mei 2011 heb ik een spannende reis voor de boeg, ik ga drie weken vrijwilligerswerk doen in een weeshuis in Kenia.
Hartstikke leuk, ik heb er ook super veel zin in.
Het is mijn eerste vrijwilligers-reis, dus ik hoop hier leuke tips te krijgen en ervaringen te lezen :smile:

Ook lijkt het me leuk om via dit forum misschien iemand tegen te komen die het leuk lijkt om mee te gaan richting Kenia.
Het is een leuke en spannende ervaring, maar het lijkt me nog leuker om dit samen met iemand te doen.

Wie weet tot horens…

Liefs,
Sanne

Hoi Sanne,
Welkom op wereldwijzer.nl ! Ik heb altijd veel bewondering voor mensen die vrijwilligerswerk doen in het buitenland,echt nobel van jou Sanne!!
In iedergeval moest je met vragen zitten dan kan je altijd een berichtje plaatsen in het Keniaforum.
In het reisgenotenforum kan je contacten leggen met iemand die geintresseerd is om eventueel mee te gaan naar Kenia!
Nog veel suc6 met je voorbereidingen Sanne! Laat je ons iets weten nadien hoe je ervaringen waren?
groetjes:georges.

Ik hoop inderdaad dat iemand het leuk vindt om mee te gaan.
Maar ik laat sowieso weten hoe het is geweest.
Het duurt nog wel een tijdje, dus tot die tijd kan ik lekker rond neuzen op dit forum :slight_smile:

Liefs,
Sanne

Hallo Sanne,

wat leuk om dit te lezen.
Wij zijn afgelopen zomer met een groep van 13 mensen ook vrijwilligerswerk gaan doen in Kenia.
wij zijn met Wim van de Burg geweest die daar al 20 jaar ontwikkelingswerk doet.
We hebben met elkaar een school gebouwd en verder nog heel veel gezien van Kenia, ik kan je vertellen je gaat het geweldig vinden!! Ga je helemaal alleen??

Ha Mirjam,

Leuk om te horen, dat Kenia zo mooi is.
Heb er ook onwijs veel zin in, hoewel het natuurlijk nog wel lang duurt.
In dat weeshuis zitten vaker Nederlandse vrijwilligers…het is ook door een Nederlandse vrouw opgericht.
Vaak zit je er dus niet helemaal alleen als vrijwilliger.
Maar ik hoop iemand te vinden die dezelfde periode als mij wil gaan, om zo toch ervaringen te delen samen…:slight_smile:

Liefs,
Sanne