Vrijwilligerswerk Afrika met weeskinderen

Hallo,
Ik wil als vrijwilliger gaan werken in een lokaal georganiseerd project o.a. voor weeskinderen nabij Nairobi, Kenya. Het is voor mij de eerste keer naar Afrika en ik zou het fijn vinden deze nieuwe ervaringen te kunnen delen met iemand. ik heb wel ervaring met een ander ““ontwikkelingsland””, nl Filippijnen, waar ik ook vrijwillig met kinderen heb gewerkt. wie wil?

Hoi!
Wat een ervaring zo’n project… Ik ben mezelf nog een beetje aan het oriënteren, ik twijfel nog tussen backpacken in Australië en vrijwilligerswerk in Afrika (zat ook te denken aan werken in een weeshuis…)
Weet je al in welke maand je wilt vertrekken en hoe lang je daar wilt werken en reizen?
Groetjes, Lara

ik weet nog niet wanneer en hoelang. het hangt onder andere af van of ik iemand vind, waar het mee klikt, die mee wil. dus …
wie weet of wij…
hrtelijke groet, vreemdeling

hallo,
ik zou ook heel graag vrijwilligers werk in Afrika willen doen, ik studeer verpleegkunde en opzich vind ik een weeshuis ook heel interessant. Ik heb het alleen een beetje lastig omdat het toch veel centjes kost om naar daar te gaan.
groetjes

hallo Xenia,

ik ben 50 jaar oud. hoe oud ben jij? op dit moment heb ik geen definitieve plannen, maar we zouden moeten kennis maken voordat een besluit genomen kan worden, ja?

Ik ben 20, wordt nog 21 in juli. Van waar ben je?