Ik ben van plan dit jaar voor 4 weken naar afrika te vertrekken voor vrijwilligers werk.
Zelf weet ik nog geen datum en geschikte land, Tevens ben ik op zoek naar een medereiziger om deze leuke expeditie te gaan doen.
Misschien weet jij een leuk land?
Kenia natuurlijk! Het land van de eeuwige glimlach, hakuna matata en (bijna) altijd mooi weer!
Ik woon hier aan de zuidkust en ken verschillende projecten hier waar ze wel wat hulp kunnen gebruiken. Weet niet wat voor soort vrijwilligerswerk je zoekt? Houdt er rekening mee dat vrijwilligerswerk over het algemeen toch nog best wat kost. Je zou ook zelf kunnen (rond)reizen en je geld.aan een zelfgekozen doel kunnen besteden. Zat scholen die geen schoolboeken hebben, geen schoolbanken enz. Geef nooit je geld zomaar aan een Keniaan om het voor je aan te schaffen. Dat dan weer wel…
Neem gerust contact op als Kenia je wat lijkt en je zoekt een project,of accommodatie enz.
En anders zou ik je ook altijd kunnen helpen met andere vragen natuurlijk!
Hallo Kris (m/vr?), ik 62j. heb een petekindje in Nianing Senegal waar we van 6-21 april op bezoek gaan,i.s.m.Toekomst voor Senegal,ook in de plaatselijke (750 kindjes) school gaan helpen alsook op het schoolfeest.Voor ons is het geen rondreis .
Indien mijn vrouw fit geraakt(aanslepende ziekte) kunnen we met twee afreizen anders ?? zoek ik een reisgenoot(te)voor deze trip, we hebben daar een vakantiehuis(6p.)gehuurd en bezoeken zeker de familie van ons kindje. Omgev.Heist op den Berg Belgie