Reisgenoot gezocht! (Vrijwilligerswerk Kenia)

Hee hoi!

Leuk dat je even binnen komt glippen! Ik ben Nicole en 21 jaar. In januari ben ik 2 weken op vakantie geweest in Kenia. Dit is me ontzettend goed bevallen. Het land en de mensen hebben ontzettend veel indruk op me gemaakt.
Nu ben ik van plan om in de zomervakantie (Juni/Juli) vrijwilligerswerk te gaan doen in Kenia. (Mijn voorkeur gaat uit naar deze projecten: www.s2sfoundation.org ; neem maar even een kijkje!) Het spreekt me ontzettend aan! Nu ben ik op zoek naar een reisgenoot die ook voor 4 weken vrijwilligers werk zou willen doen in die periode.
Heb je interesse? Laat het me dan even weten!

Stuur me een berichtje en Wie weet…

:dag:Groetjes Nicole

Hey,

Ik zie dat wel zitten ja :slight_smile:

wat houdt het allemaal in?
Kun je me wat meer informatie bezorgen!

Vriendelijke groeten

Heee Nicole!

wat een geweldig project lijkt me dat! Ik ben zelf ook al langere tijd op zoek naar vrijwilligerswerk voor in de zomervakantie. Ik ben dan namelijk net geslaagd… Dus ik heb zeker interesse, maar helaas lees ik net op de website van het project dat je 18 jaar moet zijn en ik ben nog maar 17.

Succes nog met zoeken!

Groetjes,
Judith

heey dit lijkt me wel stoer… even een vraagje wordt de reis wel vergoedt…?

Heey hoi!

Leuk dat je interesse hebt! Geef me je emailadres anders… dan stuur ik je de brochure die ik heb gevonden!

Groetjes Nicole :slight_smile:

Hee Nicole!

Ik zit ook te kijken voor vrijwilligerswerk deze zomer.
Ik heb de site bekeken en het lijkt me inderdaad een goed project!
Verder lijkt het me ook wel leuk om iets met sportlessen te doen in het buitenland, dus ik ben nog druk aan het zoeken :wink:

Heb jij je al ingeschreven voor dit project?

Aan Missandbeauty, de reis wordt denk ik niet vergoed, dat is in ieder geval vaak zo bij vrijwilligerswerk.

Groetjes,

Lisanne

Hi Nicole!
Ik ben ook van plan om in de maanden juni & juni vrijwilligerswerk te gaan doen. Ik heb al veel op internet gekeken, en er zijn zóveel mooie plekken! Kenia spreekt mij ook erg aan, vooral omdat ik er nog nooit ben geweest.
Ik ben er alleen nog niet uit hoelag ik wil gaan. Ik zat te denken aan 8 weken, maar dat vind ik wel een hele onderneming als ik alleen ga. Wanneer ik met anderen zou gaan is 8 weken natuurlijk prima te doen.

Groetjes,
Krista Rosielle
[EMAIL=“Krista_@live.nl”]Krista_@live.nl

Wauw, dit lijkt me echt een heel leuk project!!
Alleen wil ik zelf graag na de zomervakantie…
September, oktober zoiets, 4 weken minimaal…
Iemand anders ook? :smiley:

Hoi Nicole,

Ik ben Free, en ben 22 jaar.
Ik ben misschien ook wel geïnteresseerd.
Maar kan wel enkel vanaf eind juni (heb nog examens). Juli is geen probleem.

Zou je mij ook die folder willen doormailen aub ?
Ben benieuwd :slight_smile:

e-mail: [EMAIL=“freecleynen@hotmail.com”]freecleynen@hotmail.com

Merci he !!
Doei