Hahai!
Ik (Saskia, 19 jaar) ben op zoek naar een vrolijk iemand die me wilt vergezellen bij mijn reis naar Afrika in de maanden juli/augustus. Ik wil eerst drie tot vier weken vrijwilligerswerk doen in Kenia en dan doorreizen naar Tanzania en misschien Zambia.
Alles wordt wel low bidget en back to basic! Wie heeft er zin en tijd?? het hoeft niet voor de eerste maand desnoods, maar de tweede maand (augustus) omdat ik het reizen na het werk niet alleen wil doen!
Laat snel wat van je horen
Groetjes Saskia
Hee!
Ooo dit is zoo jammer! Ik had dit graag gedaan! En 3 tot 4 weken klinkt echt goed! Je bent zeker al geweest??
Nouja, zo niet, en als je nog van plan bent om te gaan kun je me mailen: grietvdfvschool@hotmail.com !
Hey,
Het klinkt inderdaad super. Maar aangezien het al januari is ben je waarschijnlijk al afgelopen zomer geweest. Echt jammer.
Ik wil komende zomer graag een week of 4 vrijwilligerswerk gaan doen in Kenia en dan nog een kleine twee weken wat gaan reizen. Aangezien ik studeer wil ik ook in juli of augustus gaan. Doordat ik maar een arme student ben moet het wel low budget zijn.
Als jullie nog interesse hebben dan hoor ik het graag. Of misschien iemand anders die hetzelfde plan heeft en niet graag alleen wil gaan.
Ik wil graag vrijwilligerswerk gaan doen in een weeshuis en daarna op safari, dus als je interesse hebt dan hoor ik het graag. Ook tips voor een leuk weeshuis zijn welkom.
Stuur maar een emailtje naar: [EMAIL=“j_van_den_hurk@hotmail.com”]j_van_den_hurk@hotmail.com
Groetjes Janneke (20 jaar)