Ik zoek vrijwilligerswerk in een weeshuis!

Hallo allemaal,

ik ben op zoek naar vrijwilligerswerk in Thailand (het liefst in het zuiden). Ik zou graag voor drie weken in een weeshuis willen helpen.

Heeft iemand een tip voor mij? Zou heel fijn zijn!

Vriendelijke groeten,

Jet Wieske

Hallo

Jammer dat er helemaal geen reactie te lezen is! Heb je wel wat gevonden ondertussen?
Ik wil vanaf septermber graag een jaar stage lopen in Thailand! Iemand nog tips? Ik studeer Sociaal Pedagogische Hulpverlening!

Ik woon in Khon Kaen. Noordoost Thailand Er is een weeshuis hier. Als je nog bent geïnteresseerd kun je mij mailen
dvannieu@xs4all.nl

Je kunt overigens snel Thai of Isaan Thai leren met

Wat heeft Thais leren met de vraag te maken?

Niks met de vraag over vrijwilligerswerk - maar waarschijnlijk wel over een aandeel in die cursus hebben :evil:.

Hallo Jet,

Ik weet niet of je al vrijwilegers werk gevonden hebt en of het ook in het mooie noorden mag zijn ? Maar kijk een even op deze website : www.freewebs.com?LHHP-thegarden?index.htm
Dit is een weeshuis in Doi Saket en herbergt op het moment 35 bergstam kinderen die allemaal door tragische redenen geen ouders of familie meer hebben die voor hun kan zorgen.
Ik weet zeker dat ze je daar met open armen zullen ontvangen.

Met vriendelijke groeten,

Fokke van Egmond
Chiang Mai Biking

De link werkt helaas niet bij mij, maar uit ervaring kan ik wel vertellen dat Doi Saket totaal niet toeristisch is en een schitterende omgeving heeft met super vriendelijke mensen! Ik heb zelf nog 2 nachten in de tempel van Doi Saket geslapen :smile:.

Mijn excuses de link moet zoals hier onder zijn:

http://www.freewebs.com/lhhp-thegarden/index.htm

Het weeshuis heet Lahu Helping Hand Project - The children’s garden

Ook als je niet op zoek bent naar vrijwillegers werk kan deze stichting wel een extra steuntje in de rug gebruiken.
Zeker nu er door de financiele crisis aardig wat sponsors zijn afgevallen.