Weer natal, veel regen?!

Hoi!

Mijn vriend en ik vertrekken as vrijdag 2 juni naar Natal, Ponta Negra.
Nu heb ik pas vorige week ontdekt dat het daar winter is (ja ik weet het stom stom, hadden we eerder moeten uitzoeken) nu zag ik op www.weeronline.nl dat het daar wel gewoon 30 graden is, maar met regen en bewolking.

Nu is mijn vraag, zijn er meer mensen in die periode geweest, en valt het weer dan echt zo tegen? Ik heb er gelijk een stuk minder zin in, had juist zin in een lekkere zonvakantie.

Groetjes Janice

Hallo,

Je hebt gelijk, het is “winter” nu in Natal. Wat houdt dit in?
De temperatuur blijft lekker (27-30°C) wel kan het af en toe
lekker regenen (stortbuien van een uurtje) en daarna weer volop zon.
Het kan ook zijn dat je geen regen ziet, of dat je geen zon ziet…kortom het kan alle kanten op. Zelf ben ik gehuwd in Juni in Brazilië (Recife) en stond er 60 cm water in de binnenstad van recife…dus het kan tegenvallen !
Hou er in ieder geval rekening mee, enne als je kan ga eens terug in de maanden november tot maart.

Groetjes en een leuke vakantie gewenst,
Patrick,

:banana:

Hoi!

Dank je voor je reactie! Wat gaaf dat je daar getrouwd bent, lijkt mij ook wel wat :slight_smile: Op weeronline voorspellen ze 14 dagen veel regen, maar misschien moet ik me daar niet op vast pinnen, we zien wel.

Groetjes!

Hallo,
Mijn vriend en ik gaan eind augustus naar Natal, hoe zijn de voorspellingen voor die periode?

Je kunt daarvoor even kijken op www.weeronline.nl

Wij hadden de eerste week mooi weer, de 2e veel regen.