Ik ben mij aan het oriënteren voor de zomervakantie en Brazillie leek me wel wat.
Ik zit te kijken naar Natal of Pipa.
Ik wil ongeveer 2 weken samen met mijn vriend gaan.
Heeft er iemand tips en /of ervaringen rond die tijd in Natal of Pipa?
Hoe zit het met de regen rond die tijd?
En zijn er excursies te boeken de natuur in?
Alle info en tips zijn welkom!
Leuk dat je naar Brazilie wilt. Weet je al of het Natal of Pipa wordt? Is wel een groot verschil. Ik heb geen ervaring met Natal/Pipa in onze zomervakantie, dus kan je niet vertellen of het er veel regent dan. Excursies zijn er genoeg. Ik raad vooral de buggytocht richting Natal aan. Deze is echt prachtig door de duinen met zijn oases. Je kunt ook een jeepsafari doen. Deze gaat ook door de suikerrietvelden wat erg indrukwekkend is. En geeft ook veel uitzicht op de vele garnalenkwekerijen. Stopt ook nog ff bij de grootste cashew boom ter wereld. Wat wel leuk is als achtergrondfoto voor je fotoboek Met een bootje dolfijnen bekijken vind ik nepperij. Als je morgens naar praia do madeiro gaat heb je ook grote kans dat je dolfijnen ziet en dat kost je niets. Als je nog vragen hebt hoor ik het graag. Gr Shirley
Hoi! Ik ga 20 juli t/m 25 augustus alleen naar Brazilie en ik wil iig naar het noordoosten. Meer weet ik tot nu toe niet! Hoop dat dat ik via deze site tot wat concrete plannen kan komen. Beijos!