Pipa, Natal en Fortaleza - nachtleven/excursies!

hoi allemaal!

ik ga 28sept as 2 weken op vakantie naar brazilie.
we zullen eerst een week in pipa verblijven. de 2e week willen wij naar een hotel in of natal of fortaleza gaan.
aangezien wij 2 jonge bruisende meiden zijn willen we graag naar de plaats gaan waar vooral het shoppen en nachtleven het meest bruisend zijn! we houden van goed stappen!
wat zouden jullie dan kiezen, natal of fortaleza? is iemand wel is met de bus van pipa naar fortaleza gegaan?is dat te doen? 6 uur ongeveer hoorde ik…
anders boeken we een ticket.
heeft er iemand nog tips voor pipa of fortaleza/natal voor must sees, handige weetjes en leuke tenten/clubs voor uitgaan???
alles is welkom!
bedankt alvast!
jenneke

OI Jenneke,Pipa zal jullie ontzettend goed bevallen,vooral in de weekenden is het feest en dat allemaal in ons kleine dorp.
Bar disco Tribus en daar tegenover Oz met veel live muziek en een kleine 50 meter verder Imperio met live muziek,salsa en reggea in de weekends.
Veel kleine winkeltjes van hippie tot chic.
3 mooie stranden,ruig om te surfen of kalm om te poedelen.
Ik vind Natal cosmopolitischer dan Fortaleza, maar je mag ze van mij alle 2 hebben en houden.
Natal heeft wel een fijn strand Ponta Negra.
Vanuit Natal naar Fortaleza is ruim 500 km. en de bussen rijden vrij rustig hier,dus een uur of 10 ben je wel onderweg.
Je kunt het in 2 keer doen ,eerst naar Canoa qabrada en dan door naar Forta,Canoa is ook leuk voor een dag of 2.
Veel plezier…:dag:

Hoi Jenneke,

Ik ben woonachtig in Pipa en kan je genoeg informatie geven als je wilt. Ik heb ook een site op hyves waar je al informatie kunt vinden of je kunt me ook een mailtje sturen. brazilienatal.hyves.nl.

Groetjes,

En Jenneke hoe is het geweest? Ik ga in aug 2011 een rondreis maken door het Zuiden en daarna nog een week naar Pipa. Ik ben benieuwd !