Fortaleza of Natal

hallo,

wij zijn een gezin van 2 volwassen en twee kinderen en willen graag in december voor 2 weken naar brazilie maar nu lezen we zoveel informatie dat we niet meer weten waar heen te gaan naar fortaleza of natal? wij willen graag zoveel mogelijk van het land zelf zien (cultuur, dieren, amazonegebieden en natuurlijk shopppennn) Weet iemand wat we het beste kunnen doen?

En ze bieden bijna overal Logie ontbijt formule aan en heel weinig All Inclusive, is het eten duur daar? Voor het geval we logie ontbijt nemen

ik hoop veel informatie te krijgen van jullie

ik zou niet naar fortaleza gaan dat is meer een soort torremolinos in brazilie.een veel betere optie is natal.veel meer cultuur.

hoi, ik zou idd ook niet naar fortaleza gaan als gezin! Ik ben in natal geweest en zou het erg aanraden! ik ga zelf ook weer terug! fortaleza is vooral bekend voor het uitgaansleven en overdag strand en ook daar heel veel jeugd!
Natal is een mooie stad en heeft voor mij zen eigen charme, ook een heel leuk shopping center daar bezocht was heel leuk!!!
grtjs en veel plezier!

leuk was geweest São Luis dat is een uurtje vliegen ten noorden van Fortaleza aan de kust! Rustig en veel strand wat Natal niet heeft en nauwelijks toeristen! Shoppen kan je er genoeg en genoeg leuke restaurantje en ander vertier!
Heb er zelf een klein hotelletje

Veel plezier!

Ton

@TonBrasil

Hoe heet jou hotelletje en waar is deze gevestigt.

iK HEB NOG GEEN ECHTE NAAM MAAR POUSADA HOLANDAIS DAN WETEN ZE HET WEL DENK IK DAAR!

jE KAN WAT FILMPJES OP YOU TUBE ZIEN ALS JE ZOEKT OP TONVANROOIJ

HET LIGT IN MARANHÃO BIJ SÃO LUIS AAN HET STRAND JE KAN ER BEHALVE HEERLIJK RELAXEN GENIETEN VAN HET ZWEMBAD HET STRRAND DE ZEE KITE SURFEN PAARDRIJDEN EEN KOUD BIERTJE ETC

Ik heb de link gevonden.

Kijks een op www.traveldestino.com hier vind veel informatie

En heel ranzig heb ik gehoord…oa travestieten die hun kont proberen te verkopen. Ik zeg gadverdamme!

Hallo Ton,

Ik en mijn neef gaan in Augustus een maand naar Brazilie ( Natal/Pipa ). Graag willen wij ook wel meer gaan doen… En meer bezichtigen.
Kun je ons mischien wat informatie geven over jou ’ pousada ’ ? de kosten en hoe we het kunnen doen vanuit Natal / Pipa.
Daar zouden we heel blij mee zijn. Mijn neef is pas al in Brazilie geweest. Maar voor mij is het nog allemaal nieuw.
Alvast bedankt,

Groetjes

Elyse