Fortaleza

Hallo

Ik ben van plan om in de periode 15 oktober-15 november naar Fortaleza te gaan.
Een aanbieding van 289 euro inclusief hotel is op dit moment geldig als lastminute.
Als voorwaarde wordt gesteld dat er door 2 personen geboekt wordt.
Aangezien ik mijzelf nog steeds niet in tweeen kan splitsen zoek ik een reisgenoot m/v
Ik ben 44 jaar en komt uit Zwolle.
Telefoon 038-4658921.

groet Sjoerd

leuke aanbieding…alleen Fortaleza kent erg veelsociale problemen (prostitutie en zo)
Vorige week op Zembla gezien…en Q International maar proberen te zeggen dat er niets van waar is…

Nou moet jij Hans V, niet zo overdrijven. Zo te lezen op dit forum ben jij een bereist persoon, wat niet wil zeggen, dat je alles denkt te weten.

Tuurlijk is er wel wat van waar wat je in Zembla zag, maar dat geld ook voor Thailand, Indonesie, Maleisie en zo kan ik nog wel ff doorgaan.

Ik ben zelf ook naar Forteleza geweest en ben ook naar die gebieden geweest, maar men hoeft het toch niet op te zoeken? Ik heb mij er niet aan gestoord. Ik denk maar zo, die mensen zijn daar zò arm, dat ze alles aan pakken om ook een beetje (luxe) leventje te hebben.

En de westerse toeristen schijnen dit ook te willen, omdat het ze in hun eigen land niet lukt? Nou ja!
Goed, dit was even mijn mening.

Mensen, ga gerust naar Fortaleza. Heel mooi daar en voor weinig geld veel te doen. Excursies, uit eten, het kost bijna niks!
Mvg. Roanna.

ieder zijn mening.
Ik weet alleen dat mensen die ik ken ongevraagd werden geconfronteerd met criminaliteit en prostitutie.
Dat betekent voor mij dat ik iemand moeilijk kan aanraden daar naar toe te gaan.

Isla Margarita: same thing. Thailand: bekend. Maleisi"e en Indonesi"e hebben daar toch minder last van.

Inderdaad ik weet niet alles en dat hoeft ook niet.
Alleen als over dit soort zaken gesproken wordt vind ik het op zijn plaats even te waarschuwen.
Niets is zwart-wit, simpel genoeg; natuurlijk zijn er mensen met goede ervaringen, als dat niet zo zou zijn dan lag Fortaleza toeristisch gezien al lang op z’n gat.

Mensen, bedenk (net als met alle andere vakantiebestemmingen) of je dit wilt.

Sjoerd Fortaleza en omgeving is een paradijs, strand, eten, prachtig weer, alles is mooi het hele jaar door. Ik ga er al 4 jaar naar toe 4 a 5 keer per jaar.

zie www.villafortaleza.com voor mooie accomodaties en informatie.