Hoi! Mijn vriendje gaat naar Fortaleza, Brazilie met 2 notoire vreemgangers van vrienden. Nu schijnen zich daar veel dames aan te bieden. Is dat waar? Gaan inderdaad alle mannen alleen maar voor die vrouwen naar Fortaleza? Of gaan ze daar naar toe voor de natuur? (ha!) Ben benieuwd wat jullie ervaringen daar zijn.
Hoi Nienke,
Nou het ligt eraan hoe jouw vriend zichzelf opstelt. K wil niet lullig overkomen maar de meeste mannen gaan vreemd in Brazilie, die ‘dames’ staan zowat op elke hoek van de straat. En het maakt echt niet uit hoe je er nou uit ziet, zolang je wit bent komen ze al naar je toe. En nee dit is niet om je bang te maken ofzo, maar ik heb het zelf gezien, mijn pa woont namelijk in Fortaleza…
Maar zolang jullie relatie goed zit, is er volgens mij toch nix aan de hand? Succes & Sterkte!! :unsure:
Bianca
He Nienke wat Bianca zegt klopt helemaal want ik ben er ook pas in Fortaleza geweest en ik heb die ‘‘dames’’ ook meegemaakt maar ik trok me er niet veel van aan maar het ligt echt aan je vriend of hij je trouw is want als hij meteen aangeeft geen interesse te hebben in die ‘‘hoeren zooi’’ maken ze al minder kans al blijven ze toch proberen. Ik ben zelf Brazil en heb daar tot voorkort gewoont en ik heb me er echt aan geëgerd maar die doen het puur voor het geld en vaak worden Europese toeristen echt belazerd waar ze zelf bij staan. Ik zou zeggen praat goed met je vriend en vraag hem geen domme dingen te doen want veel meer dan vertrouwen in hem kun je niet doen he.
Beste,
Ge hoeft u geen illusies te maken. Alle vrijgezellen die er naar toe gaan zijn verloren. De braziliaanse dames daar zijn zo mooi en onderlegd dat daar niemand kan aan weerstaan. Ze zijn nog spotgoedkoop ook. In Fortaleza en omgeving is niets te beleven. Alleen strand en mooie meisjes.
Een goede raad: geef hem de bons, dan kan hij daar blijven.
Wees niet naief.
Kijk ook eens op mijn interessante site: http://www.bloggen.be/erico
Vtiendelijke Groeten.
Eric Lornoy
Gevaarlijk
Ik ben er zelf meerdere malen geweest en het was zeer aanstekelijk.
Mooie dames die leuk dansen en met je willen dansen. Tot zover ging
ik. Ik ben nooit vreemd gegaan.
Het hoeft dus niet. Ik heb me daar trouwens ook op die manier onwijs
vermaakt.
Later ben ik wel met de dames meegeweest, maar er gebeurt niks zolang
jij aangeeft dat je niet meer wilt.
Super
Proficiat,
Zeg me waar de witte merels zitten. U weet het want u bent er één.
Draai de mensen geen rad voor de ogen aub. Wees realistisch en droom 's nachts.
Vriendelijke Groeten.
Eric
Haar vriend is geen vrijgezel, dat scheelt dan weer;)
Dat jij zelf zo zwak bent dat je als een blok voor die Braziliaanse meiden valt wilt niet zeggen dat iedereen dat doet. Als je een relatie hebt en deze niet wilt verkloten ga je niet op de affances in en negeer je die meiden. Dat heb ik ook gedaan en heb me toch vermaakt in Brazilie…
Dus ga jij ff lekker ergens anders lopen stoken…
Tsja wat moet ik zeggen? Daar in Fortaleza is het algemeen bekend dat veel alleenstaande mannen er heen gaan voor de vrouwen. Er is veel over gezegd en gesproken maar alles hangt van je vriend af. Als hij echt van je houdt dan maakt hij er een leuke vakantie van zonder bijbedoelingen. Zo niet dan vrees ik het ergste en zal hij meegeslonden worden door al die vrouwen daar waar ze bekend om zijn. Maar dat de vrouwen aan je vriend gaan hangen is een feit dus daar doe je niets tegen. Alles hangt van jou vriend af.
Sandeman
Dat zegt niets Dionne. Wat denk je dat alleen vrijgezelle mannen erheen gaan? Wake up want er gaan wel degelijk ook mannen die een relatie hebben ( zie Nienke ) of sterker nog getrouwd zijn. Dus zegt dat helemaal niets.
Alles hangt van je partner af of hij/zij zich gedraagt of niet.
Sandeman
Als je goed leest dan zie je dat dat mijn reactie was op het stukje wat **eric lornoy **typte over vrijgezellen
Ik neem aan dat de jongen waar het om gaat geen vrijgezel is aangezien hij de vriend van Nienke is.
Sja ik vraag me af wat je vriend te zoeken heeft in Fortaleza met die 2 vrienden want zoals hierboven al gemeld is er in Fortaleza niet zo heel veel te doen behalve feesten en op het strand liggen. Ik heb in Fortaleza gewoond en heel veel Nederlandse mannen gesproken met relatie in Nederland en allemaal gingen ze voor de bijl. Ik zou zeggen laat die 2 vrienden lekker samen soa’s gaan verzamelen in Fortaleza en ga met je vriend samen op vakantie.
soa’s verzamelen, ooit van condooms gehoord?? zo te lezen aan je reactie niet. bah bah, wie is hier nou de SOA verzamelaar, en laat die gast toch lekker plezier hebben in Fortaleza, hij zal er wel behoefte aanhebben. Sjit zeg al dat gelul om niks
Tja, ok ik moet niet generaliseren sorry! Ik heb tot mijn ergenis moeten ervaren dat het type touristen naar Brasillie over de jaren heen zeg maar van 1999 tot 2004 erg is veranderd. En nee ik heb zelf 1 vaste relatie gehad daar van 4 jaar (waarbij geen sexueel contact daar dat niet kan volgens de religie). Ik heb echter geen oogkleppen en heb wel degelijk veel zien gebeuren daar (ieder zijn eigen keuze). Dat terzijde is mijn advies wel om die 2 vrienden gewoon zelf te laten gaan en dat de topic starter beter met haar vriend op vakantie kan gaan.
Fortaleza en dan vooral praia de Iracema is nou eenmaal het Thailand van Brazilie,vijftigers met tieners,italianen en nederlanders met euros zwaaiend,Braziliaanse meiden die met hun laatste geld vanuit Manaus hun europese man/droom gaan tegenkomen/uitkleden,…is niks overdreven.Dit was het enige weekend in al mn Brazil reizen tot nu toe wat ik niet wil overdoen.Maar je kan er vanuit europa wel goedkoop naartoe vliegen en de regio is te gek hoor ! Gewoon n kwestie van direkt de bus te nemen .
wat de bus pakken? gelijk de kroeg in daar
koen,ik vind Ceara best ok en heel wat te bieden heeft en duik zelf ook graag de kroeg in hoor,geen probleem,maar liever buiten Fortaleza,smaken mogen verschillen he…geef mij maar Canoa quebrada dan .Ik ga in november van Fortaleza naar Sao luis langs de kustlijn met tussenstops in Jericoacoara,Parnaiba,Barreirinhas,Atins.