Wij gaan waarschijnlijk in januari voor 16 dagen naar Pipa:vak01:
Zou heel graag van jullie vernemen welke excursies er vanuit Pipa mogelijk zijn. De watervallen van Foz do Iguacu staan bij ons boven aan het verlanglijstje, maar we willen de excursies daar pas boeken, kan dit ivm losse binnenlandse vlucht? Ook Chapada Diamantina lijkt mij heel wat waard. Alle informatie is welkom.
Groet,
Wilma
Wilma,
Kijk op de kaart, pak een lineaal en denk eens na. Brazilie is net zo groot als Europa.
Stel een Braziliaan komt voor 16 dagen naar Amsterdam en maakt een excursie naar Egypte?
Blijf in de buurt van Natal, Chapada is zeker de moeite waard maar je verliest 4 dagen (25% van je vakantie!), alleen al aan reizen.
Veelplezier,
Harry
Wilma,
Er zijn in de buurt van Pipa genoeg leuke en interessante dingen te doen,zoals dagje natal catamarantocht vanuit Hotel Marinas in Tibau( Plaatsje naast Pipa ). Verder moet je rekening houden als je verder weg wil dat tickets erg duur zijn voor een binnenlandse vlucht.Pipa wel een aanrader trouwens, vond het een paradijsje daar…
Beste Wilbra,
Mocht je toch besluiten om per vliegtuig in Brazilië op pad te gaan, via Fly Brazil kan je in Nederland zeg maar een soort k.m. inkopen, waardoor de vlucht veel goedkoper is dan dat je hem in Brazilië af moet rekenen. Kijik maar eens op de side, onder airpass.
Berry
Bedankt voor de reacties!
Ik kan de nachtjes af gaan tellen, want 12 januari is het zo ver:vak02:
Wat betreft de excursies: we zien het wel als we daar zijn, als ik zie op div. sites is er meer dan genoeg te zien en te doen in de omgeving van Pipa.
Ieder wens ik een prettige jaarwisseling en als we weer terug zijn zal ik mijn bevindingen over Brazilie hier vermelden.
Groet, Wilma
Hoi,
Ik verneem dat jullie bijna gaan vertrekken? Wel ik ben de host in pipa en Tibau do sul van Fly Brasil! Ik zal jullie zeker met open armen ontvangen en vervelen gaan jullie je niet doen. Daar kan ik je van verzekeren!! Als je graag wat info hebt laat gerust weten ik stuur het je met plezier!!!
vele groetjes en tot snel
Oi Vitozky,
Wat een leuk welkom!
We hebben de reis bij Holland internationale geboekt en vliegen met Arke Fly.
Nou zie ik dat jij werkzaam bent voor Fly Brasil, ben je dan ook onze host?
We zullen elkaar in ieder geval vast wel ontmoeten, is het niet op het vliegveld dan in ieder geval in Pipa.
Heb 1 vraagje: We verblijven in Pousada Coco Fresco, en willen graag een klein presentje meenemen uit Nederland voor de eigenaresse, waar doen wij haar denk je een plezier mee?
Groet en wellicht tot over 6 dagen
Wilma
hoi, Ik moet vrijdag in coco fresco zijn!! Heb er nu 2 meiden te gast!
Heb niet veel contact met coco fresco hier zitten heel weinig mensen van ons,
Als je wil kan ik wel eens vragen waar ze blij mee is!! Wat ik al wel weet ze zijn gek op chocolade van bij ons!! Ik kan zo direct niets verzinnen dat leuk zou zijn!
Moest ik nog iets te weten komen of op iets denken laat ik je het weten.
Maar iets van het land is altijd leuk he!!
groetjes
vicky
oi wilma
hier - in Brazilië - kan je zowat elke vrouw plezieren met van die goeie ouwe belgische pralines :zon02:
tropische groet uit Bahia
Ixke
Wij hadden stroopwavels bij ons, maar niet genoeg. Iedereen bleek er gek op te zijn. Maar neem het niet mee in de handbagage.
Heel veel plezier en een goede reis.
Groet, Berry
Thanx luitjes voor de leuke reacties, gaan in ieder geval aantal pakken stroopwafels en bonbons mee. Ben ook weer parfummonsters aan het sparen, daar waren de vrouwen afgelopen vakanties in mexico, dominicaanse en cuba onwijs blij mee en denk dus dat braziliaanse vrouwen niet anders zijn.
Vitozky, als je vrijdag de eigenaresse spreek, doe haar de groeten van fam. Schippers en zeg haar dat we er heel erg naar uitkijken.
Hoop dat de vlucht dinsdag zonder vertraging zal verlopen, het is hier vreselijk weer en gister zijn er ook heel veel vluchten geanuleerd door hevige sneeuwval.
Hoop dat het in Pipa beter weer is :vak02:
Groet, Wilma
Hier moet je je echt geen zorgen maken over het weer!!! Dat kan ik je verzekeren is goed!!
Ik ga morgen zeker de groeten over maken als ze aanwezig is!!
Je gaat hier iedereen verlekkeren met de stroopwafels en chocolade daar ben ik nu al zeker van!!! Wij hebben al alle weken normale vluchten gehad dus laat ons hopen dat jullie ook een goede vlucht hebben!!
groetjes
Hoi Wilma, welke excursies zijn het uiteindelijk geworden? Gr. Shirls