Pipa en Rio

hallo allemaal,

Ik heb 25 maart een huwelijk in Pipa, maar wil natuurlijk ook iets van Rio zien en daarom een combinatiereis maken. Mijn plan is uiterlijk 23 maart in Pipa te zijn en van tevoren naar Rio te gaan.

Welke vliegmaatschappijen bieden de goedkoopste vluchten en welke zijn de goedkoopste binnenlandse vluchten?

Wat is leuk om te bezoeken en te combineren met een vakantie van 2 weken?

Ik hoor het graag van jullie, zodat ik eindelijk knopen kan doorhakken :slight_smile:

Pipa zelf is al geweldig om een weekje te blijven, heerlijk relax dorpje met mooie stranden!:zon02:

hoi,
ik ben host in Pipa en kan je verzekeren dat je naar een paradijsje komt!!
Als je veel binnenlandse vluchten van plan bent te nemen kan ik je aanraden in nederland al een soort van bussypass aan te schaffen dit is veel goedkoper om te reizen want binnenlandse vluchten zijn niet echt goedkoop!!! Informeer maar bij je reisagent!
Nog veel plezier met het plannen van je trip en als je iets van info wilt wil ik je graag helpen.
groetjes

He,

Bedankt voor je berichtje. Wat is een busspass?

In principe willen we van A’dam naar Rio (5 dagen), dan vlucht naar Natal om naar Pipa te gaan en van Pipa terug naar A’dam. Wat is qua vluchten de beste keus?

Ik hoor van iedereen goede verhalen, dus ik krijg er steeds meer zin in!

Ik hoor het graag!

Bijv 14-03 heen 28-03 terug met TAP voor 587 euro & 22-03 26-03 met TAM naar natal voor 220 euro. Beiden gevonden op www.worldticketcenter.nl ze kunnen je hier heel goed helpen als je alle data doorgeeft.

1 like

Hoi, leuk dat je veel zin hebt gekregen!!
Idd via tam kan je dan wel een binnenlandse vlucht nemen. Als je maar 1 binnenlandse vlucht van plan bent hoef je niet om een bussypass te gaan dit is echt als je meerdere vluchten gaat doen. Je kan via TAM of GOL veel binnenlandse vluchten vinden!!
Veel zoek plezier

Kan je wat tips geven wat er te doen is in Pipa.Ga daar naar toe voor 9 dagen vakantie.

Hoi, Pipa is een klein en gezellig dorpje!! Maar heeft zijn chatme wel!!!
Je moet hier absoluut een buggy toer doen!! Je hebt mogelijkheid om een boottocht te doen naar de 3 dolfijnenbaaien, we hebben kayaks op de lagune in het naast liggend dorpje Tibau do sul, Je kan ook leuke excursies naar binnenland bij me boeken, je hebt ook de gelegenheid om de capoeira te zien,… en nog zoveel meer!!! Vervelen doe je hier echt niet!!!

grtjs

Waar kan ik jou vinden in Pipa? En bedankt voor je reactie

Hoi, ik weet niet met welke maatschappij je geboekt hebt? Maar ik ben host voor Fly Brasil hier! Weet je welk hotel je zit? Zoja misschien kom ik wel in jouw hotel op bezoek en kunnen we elkaar zo vinden. Laat maar weten welk hotel je zit en dan laat ik je wel iets weten wanneer ik daar langs kom!
grtjs

Hoi
Wij zitten in Hotel Pipa Ocean View van 16 t/m 24 maart a.s. We hebben geboekt via Skytours maar volgens mij is het van Fly Brazil

groetjes

Hey leuk Ocean View is een hotel dat ik ook bezoek!!
Ik kom er op woensdag avond, vrijdag morgend en zaterdag avond dus dan zullen we elkaar zeker wel gaan ontmoeten!!! Tot gauw!!!

wow leuk om je dan te zien alvast bedankt en zie je gauw:dag: