Ben van plan om midden december naar Brazilie te gaan.
Kan iemand me vertellen wat het weer dan ongeveer doet?
Is dit een goede periode om te gaan?
Of is eind april-mei beter?
Alvast bedankt voor de antwoorden.
in december is het warm en droog; in april/mei regent het regelmatig, maar is ook vaak lekker, want het is er wel zo’n 30 graden
December inTibau en Pipa is spuugheet en ook enorm druk door de vakantie van de Brazilianen,rond de kerst is het een gekkenhuis en is niet mijn favo. tijd.
Er is geen restrictie op geluidsoverlast dus wees gewaarschuwd als je met kleine kinderen komt,dag en nacht muziek:cheer:.
Als je in dec. komt kom dan de eerste 3 weken ofzo,tenzij je een party animal bent.
temperatuur is prima in december, lekker warm.
Pipa vinden wij wel veel gezelliger dan Tibau, veel goede restaurantjes en mooie stranden.
De stranden liggen allemaal wel lager dan het dorp (Pipa), maar wanneer je goed ter been bent is dat geen probleem.
Tussen Pipa en Tibau ligt het Madeiro strand is ook leuk, vaak dolfijnen te zien en eten en drankjes worden aan je ligbedje gebracht, helemaal super, ook veel golfsurfen daar is leuk om te zien. Het strand in Tibau is ook heel fijn, mooie zonsondergang
:vak02:. Fijne vakantie,
Hoi, ik sluit me volledig aan bij de anderen, tibau en pipa is heet in dec.
Tibau is een vissersdorpje en erg lokaal, hier vind je rust en mooie rustige stranden.
Alle hotels liggen boven op een klif en hotel Marinas is dicht bij het strand gelegen dus ben je een strand liefhebber is Marinas wel leuk, het ligt 1km van het centrum af.
Pipa is een mengelmoes van surfers, backpackers, hippies, nationale toeristen en internationale toeristen. Pipa heeft mooie stranden om te vertoeven, maar ook de hoofdstraat zorgt voor vertier. Hier vind je heerlijke restaurantjes en leuke bars.
Tibau en pipa is een 7km van elkaar verwijderd en transfers zijn voorzien, er rijden regelmatig mini busjes hen en weer.
Ik zou zeggen maak er een leuke vakantie van!! En wie weet kom ik je wel tegen hier!
Veel succes