Naar Pipa op vakantie!!

Heyy…

Een maatje van me en ik willen in Juni twee weken naar Pipa gaan
Alle informatie die ik erover heb gelezen spreekt ons erg aan
Het hippische karakter, het relaxte sfeertje ga zo maar door
Nu is mijn vraag of het uitgaan een beetje de moeite waard is?
Nou heb ik aan een leuke bar of disctheek al genoeg…
En hoe is het weer in juni, ik las dat er elke dag wel een regenbui valt.
Dat is opzich niet erg maar is het dan ook de hele dag bewolkt?
Ik hoor graag van jullie

Peace

Hoi,
in pipa heb je wel een discotheek en die is in het weekend wel open!
Daar word op vrijdag regae ( of hoe schrijf je dat?) gedraaid , op zaterdag allemaal internationale muziek en op zondag de leuke lokale forro!!!
Maar om je door de week ook te plezieren is oz bar en tribus in de hoofdstraat ook heel gezellig! Op woensdag is het in oz bar samba avond ook een leuke avond om te doen!!
Het regenseizoen, ja soms kan het een bui zijn en het klaard op en soms kan het heel de dag regenen, maar dan blijven de temperaturen toch nog tegen de 30° dus is nog aangenaam!!!
Alvast veel plezier!!!

Hoop niet dat je de verwachting heb dat het er onwijs levendig is qua discotheek en kroegen.
Zie het in Pipa meer als gezellig een pilsje drinken op een terrasje! Want zoals hierboven staat is er maar 1 discotheek en die was in het hoogseizoen (jan) al niet te vol. Pipa is eigenlijk echt een plaatsje met een hoog relax en backpackers sfeertje. Inderdaad echt een hippiedorpje… Eigenlijk zitten de meesten mensen s’avonds te relaxen op een terrasje en in een restaurantje.
Ikzelf (backpacker) vond het er heerlijk en erg leuk om geweest te zijn, en heb genoten van de ontspannen sfeer die er heerste.
Maar kom je voor een feestvakantie…zeker niet doen!