(origineel bericht op be-more.nl)
Weer een dubbele dag!
Boodschappen doen voor 4 huizen, met een onwijs lange boodschappen lijst en dan ook nog eens samen met Laura en Elwin… Nou, het was me wat!
Met 3 karretjes door de winkel scheuren van voor naar achter, van links naar rechts… Uiteindelijk dacht Laura kip gevonden te hebben, na het omgedraaid te hebben bleek het een varkenskop te zijn, heel de winkel heeft gehoord dat wij er waren!!
Alles in de auto, op naar Thamsanqa! Alle boodschappen verdeeld en afgegeven bij de huisjes, was leuk om vandaag even bij alle huisjes te zijn! Even een box met de jongens en dansen met de meiden!
Al met al, een drukke maar leuke ochtend!
De boodschappen hebben Laura en ik deze keer betaald van het donatiegeld, willen jullie de bomvolle karre zien? Check dan even facebook, er staan weer wat foto’s op!
Daarna moesten we Aly op gaan halen bij Leluthu, een opvanghuis voor ‘throw away baby’s’… Vertaal het maar even… Het komt dus neer op een weeshuis voor hele kleine kinderen… De jongste is 7 dagen…
Laura en ik wilden hier zowiezo heel graag gaan kijken, ook omdat we van ons donatiegeld pyama’s zullen aanschaffen voor Leluthu.
Maargoed, wij daar naar binnen…
Ik kreeg het koud, werd stil… Heb er nog steeds geen woorden voor… Daarom ga ik er ook niet teveel over vertellen… Het heeft me erg geraakt en was blij dat ik thuis er alles even uit kon gooien!
Samen met Lau ergens iets gaan drinken, mn knop moest weer even om voordat ik door kon gaan!
De rest van de middag genoten van de zon! Sigrid & Elwin zijn even popcorn en chips halen, tijd voor een filmavond met z’n alle!
x