(origineel bericht op be-more.nl)
Eerste werkweek zit erop, eerste weekend in Z-A kan beginnen!
Zo, dat was 'm dan, de eerste werkweek zit erop!
Ik heb vanmorgen bij de créche gewerkt samen met Larisa en Lulama. Er waren 7 kids, dus was een rustig groepje! Laura is samen met Ryan boodschappen gaan doen voor de 4 huisjes, ik ben volgende week aan de beurt…
Scholieren (van die lekker overdreven Amerikaanse jeugd) die volgende maand afstuderen hadden contact opgenomen met Ryan, bij hun is het een traditie dat ze 40 dagen voor hun afstuderen taarten bakken en met vrienden eten. Deze scholieren wilden iets goeds doen en wilden de taarten doneren aan de 4 huisjs. We zijn samen met de 2 meiden & 3 Zac Efron’s de taarten naar de huisjes gaan brengen. De kids waren er super blij mee! Wel jammer dat de 5 studenten de kinderen in de township een beetje zagen als een attractie, de camera kwam gelijk tevoorschijn en alle kids waren ‘sooo cute’, zij waren namelijk nog nooit in Motherwell geweest, ookal wonen ze hier heel hun leven al nog geen 10 minuten vandaan, moet je nagaan…
Tijdens onze rit door Motherwell weer veel ellende gezien, het blijft raar en vervelend om te zien… Ook als ik tijdens het werken bij de créche af sta te wassen en naar buiten kijk, kijk ik uit over huisjes van golfplaten… Ik word er steeds weer stil van!
…
Rond 3 uur waren we thuis, weekend!
Laura en ik gaan met nog 3 andere meiden uit het huis een weekendje weg, morgenvroeg zullen we vertrekken naar Plettenberg Bay en zondagavond zullen we terugrijden. Zoek op google maar wat daar allemaal te zien is, wil jullie niet jaloers maken via mijn blog ![]()
Verder vandaag nog in een groot winkelcentrum geweest, we hadden weinig tijd maar ik weet 100% zeker dat we daar nog vaak zullen zijn, geweldige winkels! En heerlijke muffins! Oeps!
Er hebben vandaag trouwens 4 meiden van Thamsanqa met ons meegegeten, leuk om die meiden eens hier aan tafel te hebben, normaal zie je ze alleen op het project in hun eigen leefomgeving. Nu stonden ze in mijn slaapkamer, naar mijn foto’s te kijken en met mijn telefoon te spelen… Ach, laat maar doen!
Hier in huis is het super gezellig, we zijn een leuke club met z’n alle, dus dat is super fijn!
Verder ben ik Laura aan het leren eerst iets goed te zoeken voordat ze weer roept: “Waar hek die nou weer gelaten?” Want zo gaat het normaal van 's morgensvroeg tot 's avonds laat! Moet je nagaan dat we 24/7 samen zijn…
Nou lieve allemaal, er gaat wel een laptop mee dit weekend dus misschien verschijnt er nog een nieuw bericht en anders tot maandag!
Een hele dikke kus!