Week 5

(origineel bericht op be-more.nl)

Week 5

Hier even een korte update aangezien mn motivatie een beetje laag is om te schrijven dus volgende week een beetje uitgebreider!
Afgelopen weekend zijn we dus weer naar Zomba plateau geweest. Heerlijk gewandeld en geslapen in een super leuke blokhut en ons eigen eten (nou ja… ingeblikte spaghetti) gekookt op een open vuur. Zondag zijn we naar beneden gelopen, een wandeling met super mooie uitzichten. Het was alleen veel te warm voor zo’n grote inspanning. De temperaturen zijn namelijk gestegen tot het hoogtepunt en dat betekend dat het gewoon tegen de 50 graden loopt. Dit betekend ook dat alles nog slomer gaat hier in Afrika en het gaat al zo sloom haha!
Deze week zijn er 2 nieuwe vrijwilligers gekomen wat weer nieuwe energie en ideeën oplevert dus dat is erg leuk! Gisteren hebben we een presentatie gegeven over baarmoederhalskanker aan HIV positieve mensen wat heel erg leuk was om te doen! Ook hebben we kunnen flyeren om meer naamsbekendheid voor Hope For Life te genereren. Volgende week ga ik me weer richten op de childrens corner om daar de HIV memoryspellen die ik uit Nederland heb meegenomen te gaan doen dus ben benieuwd of dat lukt!
Dit weekend gaan we olifanten spotten in Liwonde National Park dus ik hoop dat we veel zullen zien : )!
Zweetknuffel voor jullie allemaal!

(origineel bericht op be-more.nl)