Beste Allemaal!
Ik probeer al 3 weken binnenlandse vluchten te boeken op de website van cebu pacific air. Ik krijg steeds foutmeldingen. ZIjn er meer mensen die hier last van hebben?
Is er een andere manier waarop ik binnenlandse vluchten kan boeken van Cebu Pacific air? Vriendin van mij gaat over twee weken heen, wij denken dat zij het dan daar maar moet regelen, tenzij jullie nog andere tips hebben.
Ik hoor graag van jullie.
Groeten Maaike
Zelf geen ervaring mee , maar ik hoor van anderen dat het error probleem vaak voorkomt. In welke fase van de boekig verschijnt de fout melding ? Is het al in het begin dan kan je een andere browser proberen, Firefox schijnt meer foutmeldingen te geven dan bijvoorbeeld Explorer. Komt de fout melding bij de betaling , betaal dan anders, visacard schijnt meer problemen te geven, mastercard lukt beter.
De foutmelding komt inderdaad bij het betalen, we betalen met mastercard en nog lukt het niet!
Erg vervelend!
Bedankt voor de reactie!