Voorstellen

Hoi ik ben Denise, ik ga in november naar de Filipijnen en wil graag weten hoe je het beste binnenlandse vluchten kan boeken? iemand tips?

Groetjes

Hoi Denise,welkom op wereldwijzer!
Nou voor de binnenlandse vluchten op de Filippijnen zou ik niet tot de laatste dagen wachten om de tickets te boeken. Als het vliegtuig al een behoorlijke bezettingsgraad heeft, worden de laatste stoelen tegen topprijzen verkocht. Langer dan een half jaar van tevoren boeken is ook geen echte aanrader. Luchtvaartmaatschappijen hebben dan hun ‘normale’ tarief. Het beste is om een aanbieding af te wachten. Aanbiedingen zijn er genoeg en zeker zo’n twee maanden voor de vluchtdatum kun je vaak een ticket boeken tegen een heel aantrekkelijke prijs.
Het loont ook de moeite om de drie grootste maatschappijen (Cebu Pacific, Airphil en Zestair) met elkaar te vergelijken. Cebu Pacific geeft vaak de hoogste prijs maar is tergelijkertijd ook de meest betrouwbare als het aankomt op vertragingen en annuleringen.
Indien je nog op zoek bent naar meer informatie,dan kan je altijd een berichtje posten op het Filippijnen Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met de voorpret,Denise !
groet,georgessiam.