Eerst en vooral mijn dank aan diegene die gereageerd hebben op mijn vorige post. Mede dankzij dit forum hebben we mijn vriendin haar moeder toch een beetje kunnen gerust stellen en is onze vlucht geboekt :nod:
We vliegen op 09/07 naar jakarta en keren op 04/08 terug (ook vanop jakarta). Het plannen en voorbereiden is dus begonnen.
Hiervoor kan ik jullie hulp natuurlijk gebruiken ![]()
Mijn vraagjes tot hiertoe:
- we zitten pal in het hoogseizoen. Zouden wij problemen ondervinden om slaapplaats te vinden? Wij willen gewoon basic kamers ,proper maar hoeft niet luxueus te zijn. Tussendoor mss af en toe es wat meer luxe maar dat hoeft niet elke keer zo te zijn
-De route zou Java-Bali en Lombok zijn
WE willen graag wat cultuur opsnuiven en mijn vriendin is architecte, zij wil dus zeker wat van de architectuur daar zien.
Verder houden wij van mooie natuur en willen we toch ook wel eens een bounty gevoel (mss in Lombok-gili?) We zouden liever de erg toeristische plaatsen vermijden maar willen echt het authentieke indonesie ervaren.
dus tips qua route, bezienswaardigheden,… - we moeten een binnenlandse vlucht nemen van denpasar terug naar jakarta. Hoeveel dagen op voorhand zouden we die best nemen? Ik zou niet te te nipt willen zitten qua tijd, stel dat er iets is met de binnenlandse vlucht, dat we dan de vlucht naar huis niet missen.
-verder alle info ivm geld, visum,inentingen zijn uiteraard welkom!
alvast bedankt