Advies gevraagd: vlucht naar Indonesie

Hallo, een vraagje met betrekking tot een te boeken vlucht voor September dit jaar. We zijn van plan om voor het eerst niet georganiseerd naar Indonesie te gaan en ik ben aan het kijken of we een >>> kunnen regelen. We willen vertrekken NA de ramadan en het suikerfeest en denken aan 13-09 om vervolgens weer op 03-10 terug naar huis te reizen.
We kunnen vertrekken vanaf Amsterdam, Brussel of Düsseldorf, maakt niet zoveel uit, en zoeken een vlucht voor een leuke prijs :cheer: Zelf heb ik natuurlijk al wat rondgekeken her en der en vond een vlucht via cheaptickets.nl voor 674,47 met garuda v.a. Amsterdam naar Jakarta. Is dit een goeie prijs? We willen in iedergeval op Java rondreizen en niet teveel plannen omdat we het echt rustig aan willen doen en genieten van al het moois dat Java te bieden heeft. We hebben ook maar 3 weken deze keer.
Jakarta hoeft niet persé, dat hebben we wel gezien dus de vraag is ook of het niet verstandiger is om meteen door te vliegen naar een andere stad op Java, of dat niet te doen en een binnenlandse vlucht te regelen?
Ik hoor graag van jullie, het is voor ons de eerste keer dus alle adviezen en tips zijn zeer welkom :dag:

groetjes,
Nita

Nou dat is best een hele mooie prijs. Daar zou ik denk ik niet te lang over twijfelen. Als je jakarta wilt overslaan meteen doorreizen richting Bandung en dan op je gemak over Java trekken. als je alleen Java wil doen zou ik geen binnenlandse vlucht nemen. Je kunt over Java naar Bali trekken en dan vanaf Bali terug vliegen met Air Asia. Dat kost je hooguit 30 euro als je op tijd boekt.

1 like