Hey,
Na wat twijfelen over de vele mogelijke bestemmingen is de kogel door de kerk: Ik ga samen met een vriendin (allebei 29) van 25/4 t.e.m. 20/5 naar Indonesië . Onder het motto “hoe meer zielen, hoe meer vreugd” zijn wij op zoek naar reisgenoten .
Concrete planning is nog bespreekbaar. Alleen de vliegtickets zijn al geboekt (555 € met KLM naar Kuala Lumpur). Overnachtingen daar zijn niet zo duur, dus we overnachten in hotels (ca. 10-15€ pppn).
Ook interesse in deze regio? Laat dan zeker iets weten!
Hoi,
Dat hebben jullie goed geregeld qua ticketprijs, al moeten jullie vanuit Kuala Lumpur nog door vermoed ik? Zelf heb ik een ticket voor EUR 690 naar Jakarta, overstap in Kuala Lumpur, met Malaysia Airlines. Ik ben net een weekje eerder daar dan jullie en vertrek ook weer een week eerder. Ik plan helemaal niets, ik verblijf de eerste week bij mijn oom + family op Java (Yogjakarta) en daarna is voor mij alles vrij.
Ik ben ook niet op zoek naar een reisgenoot voor de hele rit, maar voor een aantal uitstapjes lijkt het mij zeker leuk. Ben overigens 26 jaar en van het andere geslacht!
Als het jullie wat lijkt, meld je dan aan voor dé fb groep voor wat betreft Azie reizigers: Traveling Through Asia - Everything You Need To Know | Facebook , erg gezellig en vol tips, verhalen e.d.
Hey,
We hadden voor 650 € ook dezelfde vlucht tot in Jakarta kunnen nemen, maar wij hebben dat bewust niet gedaan. Het is goedkoper en efficiënter om vanuit Kuala Lumpur rechtstreeks naar een plaats naar keuze in Indonesië te vliegen :). Wij vertrekken waarschijnlijk in Sumatra.
Facebook heb ik niet, maar ik zal je onze route doorsturen als ze uitgestippeld is en dan kan je zien of er bepaalde uitstappen zijn die je op hetzelfde moment zou willen doen 
Hallo,
Efficienter? Tijdtechnisch? Daarin zit ik gelukkig redelijk goed, na een kleine 16 uur reizen zet ik gelukkig al beide benen op Jakarta airport. Van daaruit ga ik heerlijk relaxt treinen richting Yogjakarta, lekker tot rust komen, boekie erbij, hmm 
Qua prijs hebben jullie het mooi voor elkaar, al vraag ik mij af of je uiteindelijk echt goedkoper uit bent, ben benieuwd. Ik heb zelf ook bewust een interne doorvlucht in Indonesie niet hier geboekt, maar de vluchten via internationale luchthavens wou ik wel geregeld hebben 
Stuur maar een privé bericht t.z.t. als jullie je route hebben uitgestippeld. Succes met het maken van jullie reisplannen