Niet meer van toepassing
hmzz…klinkt moeilijk.
ik vind het verkeerd van hem dat hij iets met jou heeft terwijl hij nog getrouwd is.
ik begrijp dat je hopeloos verliefd op hem bent, maar meestal heb je elkaar dan ook wel van alles te vertellen!
een oplossing zou ik zo snel niet weten, ik zou er gewoon eens goed met hem over praten.
succes…
groetjes
filiz
dank je wel filiz voor je reactie. Ik moet er wel bij vertellen dat hij getrouwd is met een vrouw die in Engeland woont. Zij is op een gegeven moment gewoon vertrokken(dat heb ik van hem begrepen) en niks meer van zich laten horen. Hij wil dolgraag van haar scheiden, maar dat is niet mogelijk omdat hij niet weet waar zij op dit moment is. Hij heeft geprobeerd contact met haar te zoeken via familie en kennissen. Dit is eigenlijk ook de reden dat hij met zijn gevoel in de knoop zit. Hij is bang geworden om zijn gevoelens te uiten en weet er geen raad mee. Ik heb hem gezegd dat hij eerst moet moet proberen haar op te sporen en zo een scheiding te regelen. Zolang dit nog niet gebeurd is kan hij zich openstellen voor een nieuwe relatie. Ik heb hem gezegd dat ik hem alle tijd gun om dit af te sluiten, zodat hij verder kan gaan met zijn leven.
Hopelijk is er dan ook een plekje voor mij, maar dat zal de tijd uit moeten wijzen.
Gr Rachel
Hey Rachel,
Moeilijk die situatie ! Wist je dat hij al getrouwd was ? Nou, dat je de ene dag meer weet te vertellen dan de andere dag is volgens mij normaal, niet iedere dag is even leuk, interessant als de andere, maar helemaal niets zeggen, nja, is wss ook niet echt gezond. Volgens mij zijn er altijd wel dingen te vertellen, of dingen die je aan elkaar kan vragen. Maar volgens mij zit die Engelse vrouw nog tussen jullie in zonder dat je het mss helemaal beseft, maar is dit mss de ‘stoorzender’ in jullie relatie. Mss beter dat hij dit even kan oplossen en dat jullie dan samen verder kunnen gaan ?
In ieder geval wens ik je héél veel succes in de toekomst en ik duim voor je dat die relatie terug iets moois kan worden !
Ik denk eerlijk gezegd dat het niets ernstigs is alsje elkaar even niets te melden hebt… Ik heb ook niet ieder moment dat ik bij mijn vriendje ben wat te vertellen. bovendien is het op mns heel erg anders. Daar kun je alleen maar letterlijk praten. Als je elkaar in het echt ziet kun je inspelen in dingen die je ziet gebeuren dus heb je zoiezo meer te bespreken. Mijn ervaring is dat ik op MSN minder praat dan in het echte leven omdat je op MSN zeg maar een ‘onderwerp’ nodig hebt om over te praten en in het echt… kun jeh et over alles hebben. Ik weet niet zeker hoe ik het uitmoet leggen, maar wat ik wil zeggen is dat het volgens mij niet erg is alsje elkaar even niets te melden hebt.
Voor wat zijn vrouw betreft… wat Sev zegt, moeilijke situatie… Daar zou ik geen raad mee weten. Sterkte ermee!
@Cristina: volledig akkoord want op msn moet je soms opletten wat je zegt zodat er geen misverstanden zijn… En in het dagelijkse leven ben je meer bij elkaar en kan je praten over dingen wat je samen hebt gedaan. Als ik een hele dag thuis heb gezeten of op mn werk dan voel ik me ook niet zo geroepen om te zeggen eerst heb ik geveegd, dan gedweild, dan eten klaargemaakt, nou ja, is iedere dag hetzelfde niet ? En ik denk niet dat hij dat zooo belangrijk vind dat hij dat moet weten ![]()
Precies. Maar ik snap op zich wel wat je bedoelt (Rachel dan). Als je enige contact via MSN is, en je bent opeens uitgepraat voelt het vervelend. Je moet je echter geen zorgen maken hierover, want als je in het echt bij elkaar bent dan is het niet erg als er stiltes vallen, en dan vallen er zoiezo minder snel stiltes dan op MSN.
dank je wel Cristina en Sevgilim voor jullie reacties. Het is natuurlijk wel zo dat je niet iedere dag iets tegen elkaar te vertellen heb. Ik kan nu ook de dingen in een ander perspectief zien, en ik heb er niet meer zòn rotgevoel bij.
Gr Rachel