Mijn verhaal

hallo

Hey wadir, waarom kom je niet gezellig mee praten op TLK… 19, Daar zijn allemaal meiden die hetzelfde hebben mee gemaakt, sommige kenne hun vriendjes pas net, waaronder ik ook… en sommige zijn al voor langer tijd bij mekaar, We hebben leuke gespreken en beuren mekaar op asl het even wat minder gaat… Want we weten allemaal dat het soms niet altijd even makkelijk is om een vriendje zo ver weg te hebben…
Ik heb trouwens hetzelfde probleem als jou hoor, met ouders… ze zijn zoo bezorgd!! Daarom ga ik in april ook samen met mijn moedre terug naar mijn vriend… Daarna zal ze zien dat alles goed is en kan ik lekker alleen gaaan…
Liefs…

hoi, ik heb je berichtje gelezen en ik wil toch een reactie geven ik zie in het berichtje dat je al een trouwen denkt enz maar je hebt hem volgende mij in oktober alleen maar gezien als hij aan het werk is! ook zeg hij dat hij van je houdt ik vind dit een beetje raar als je elkaar eigenlijk alleen maar daar hebt gezien als hij aan het werk is en nu sms en jullie veel. Ik kan niet zien hoe jullie ‘relatie’ is maar ik zou zeggen denk er goed over na en probeer nuchter te blijven nadenken hoe moeilijk dat misschien ook is.